byggblogg centerline

riders_edge

Ny medlem
byggblogg centerline
hej,jag och en kompis håller på att röja upp ett dolt provisoriskt 800-1000m dh-liknande spår i nedförsbackarna i lokala skogen där jag bor,pga ingen ska råka googla fram det o skapa onödig uppmärksamhet så skriver jag bokstävernas nummer för ortens namn-8,sista bokstaven,sista bokstaven,18("sista bokstaven" skrev jag eftersom siffran är beroende av om man inkluderar w eller ej).eftersom fallhöjden är ganska låg och våra cyklar är 4x/dj kommer banan
att anpassas i jämnhet för hastighet mellan träden och vallförses för bibehållen momentum
i första hand.min övergripande tanke
med spåret är en möjlig 4x/dh träningsmöjlighet att åka i här nere.praktiska promenadstigar finns vid slutet av spåret tillbaka till starten på femtio meter när.så länge spåret e kvar.

"victory belongs to thee who believes in it the most and believe in it the longest."

byggblogg centerline
Jag är den andra som håller på där.Råkade såklart glömma min kamera hos min moster på jul afton men får tbx den imorn kväll så kan fota lite på onsda o lägga upp lite bilder så får ni se hur där ser ut.Men som sagt har vi inte gjort så mkt men vi ska göra en del imorn med.Vi beräknar att allt är klart till våren så det bara är till att köra på men kanske kommer gå lite fortare än vi trott. För visso tar det tid att bygga vallarna.
Nu på lovet blir det rätt mkt gjort sen kommer det mest bli på helger för min del.

När allt väl e röjt e det bara att bygga upp vallar kanske blir en vall om dan o några stubbar så som sakt kommer te ta lång tid.//jocke

byggblogg centerline
jansson99 skrev:
-------------------------------------------------------
> Efter . (punkt) kommer " " (mellanslag). Alltid!

Nej, jag är rätt säker på att det där är ändrat för alla födda efter 1980 genom empiriska studier.

byggblogg centerline
Hoppas att det är väl dolt från vandringstigarna. Annars kommer det att bli liv på Maggan och skogsstyrelsen. Tänk på att sköta det snyggt.

byggblogg centerline
Robban skrev:
> Hoppas att det är väl dolt från
> vandringstigarna. Annars kommer det att bli liv
> på Maggan och skogsstyrelsen. Tänk på att
> sköta det snyggt.

tro dee är rätt lungt de ända som typ synns är broms sträckan vid en liten stig där typ folk aldrig går och liksom vi krattar upp vår egna stig för att inte cykla på annat folk;)

byggblogg centerline
F.M.A skrev:
> Annars kan man ju läsa i din signatur var du bor
> så slipper man hålla på och tänka...

Attans, där kom ni på hur jag gjorde..

Tillbaka
Topp