MarcusEngqvist
Aktiv medlem
[Byggtråd] BMC Fourstroke 2019 Sub10 (Klar)
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Vet inte hur dem såg ut innan, verkar rundade nu iaf?Skogling sa:Har Extraligt rundat till klämmorn ordentligt nu?
MarcusEngqvist sa:Vet inte hur dem såg ut innan, verkar rundade nu iaf?Skogling sa:Har Extraligt rundat till klämmorn ordentligt nu?
Sitter på min kommande grusvägsracer, inget jag skulle köra för teknisk stig med, när det är så lätta grejer så känns det som det ligger på gränsen att hålla?
hm sa:Styvt och stabilt hänger väl inte heller ihop.
Hehe är nybörjare, började cykla förra året. Körde på 3:48 då.ghia64 sa:Tjusigt! Vilken placering på Vasan får/siktar man på med en sådan här lättviktare?
MarcusEngqvist sa:Hehe är nybörjare, började cykla förra året. Körde på 3:48 då.
Man får aldrig tulla på matrialet??
MarcusEngqvist sa:Så nu är den cykeln klar. Vikten landade på 7,2kg och riktigt rapp hoj?
.
MarcusEngqvist sa:Man fick inte med något hölje till växelvajern, någon som kan rekomendera något som passar till sram xx1 gärna med ändhylsor i nått kitt.
Ska du gå all in på komponenter men köpa budgetkabel? ?MarcusEngqvist sa:Hoppas detta funkar.
Dr_Rydell sa:Ska du gå all in på komponenter men köpa budgetkabel? ?MarcusEngqvist sa:Hoppas detta funkar.
Jagwire moutain elite passar väl ditt bygge bättre.
Fått hem ett i svart, tack ändå.johnny165 sa:Jag har ett jagwire set med guld höljen, om du är sugen? Helt nytt, tyckte inte det passade riktigt på min cykel..
Ja borde ju lira tycker jag. Hoppas det iaf?hm sa:Också sugen på det reglage till min fourstroke, kan inte se att det inte skulle lira.
Fick hem reglaget idag, i ”knappen” för droppern sitter ett inbyggt vajerlås. Så ska bara vara att mata i vajern och dra åt.Doominator1 sa:Enda risken med reglaget som jag ser det, bortsett från att det eventuellt drar för lite vajer, är om både stolpen och reglaget vill ha "knorten" eller vad man ska kalla det. Minst en utav dem måste ha en låsskruv för vajern för att det ska funka utan fulmek. Har ingen koll på hur varken stolpen eller reglaget ser ut i detalj.