Sorry för stiltje i tråden! Livet + ANNAT händer ibland.
Än en gång, uppskattar verkligen all positiv pepp och det är kul att en del av er blir inspirerade att börja pyssla med egna projekt - det som är halva meningen med att dela med sig!
Hävdar helt klart att det är sansat, men i något egocentrisk mening då jag såklart utgick från mig själv haha... Menar, är ju inga customtillverkade delar eller budgetar man kan köpa vettiga bilar för. ? Vänta ni bara till om jag faktiskt kör igång med mina planer för nästa värsting-xc-bygge, då kommer det här bygget att gränsa till tråkigt.?
För att uppdatera lite så spenderade jag nästan hela söndagen med att våtslipa och polera upp alla lackerade grejor. Det går att få grym finish vilket det också är på sina ställen men tyvärr mindre bra på andra, så perfektionisten i mig är lite less. Men man stirrar sig ju blind på skavanker när man jobbar i timmar med dem så bara jag får ihop allt och har cyklat några veckor kommer jag säkert vara desto mer nöjd.
Av någon anledning (eller ja, förmodligen en kombo av lite väl tjockt samt för kyligt) upptäckte jag igår att det tar en jäkla tid för klarlacken att härda då den fortfarande är mjuk. Därav att det dröjer med montering och bygge men smäller nog ihop den till helgen oavsett, får bokstavligen köra silkesvantarna.
Har även fått hem kassetten och cagen från Garbaruk, så här är lite humor samt en preview på bakväxeln. Lite kladdig finish på den men va fan, en kul grej. Tanken med just den ordningen på färgerna är att det kommer matcha mot ramen bättre, så får kvitta om någon italienare skulle vilja ha det åt andra hållet.?