Byggtråd - Daniel och det gyllene spettet

Jag smyger igång en byggtråd eftersom sakerna som krävs sakta men säkert börjar komma på plats. Dessa grejer samt hjul, sadel, gaffel, vevar och växlar från den befintliga cykeln ska förhoppningvis bli något som går att cykla på.

Ni som läst trådrubriken och hoppats på någon form av human erotik kommer tyvärr bli besvikna, i bästa fall blir det cykelerotik, ni får hålla till godo.

Bilagor

Hasse#7

Aktiv medlem
Spännande. Är det här det mest avancerade bygget hittills som Marino levererar till Sverige?

larsaw

Aktiv medlem
Ja skynda dig nu Daniel, så jag vet vad jag har att vänta mig... :)

Senast ändrad:

marr

Moderator
Forumvärd
Precis, känn ingen press, men du ska bygga och posta bilder, hela tiden.

larsaw

Aktiv medlem
Pfsssst! Ritsch, crash crash crash, klunk klunk klunk. Dvs, ljudet av en nyöppnad öl och chipspåsen, nu mumsar jag chips o väntar på byggbilderna... :)

lindengbg

Aktiv medlem
Rockingman sa:
Byggbilderna kommer tyvärr dröja tills barnen sover men jag kan teasa med en bild på tischan som tydligen ingick i köpet : )
Kommer säkerligen bli ”en sån där kväll där barnen aldrig vill somna” bara för att pappa måste göra Happykollektivet nöjt! :)

*tar fram chipsskålen

Men lycka till med nattning å men! Ser fram emot resultatet!

Kan meddela att ramen väger in på cirka 3,5 kg taffligt vägt på en badrumsvåg, klart respektabel vikt tycker jag

Paco

Aktiv medlem
Ta den tid du behöver.

Jag jobbar natt och brukar lägga mig vid 07.
Då är du väl färdig va????

mikipedia_ sa:
Rockingman sa:
Paco sa:
Ta den tid du behöver.

Jag jobbar natt och brukar lägga mig vid 07.
Då är du väl färdig va????
Ska med en buss till Arlanda 0430 så tills dess måste den väl vara klar då.... : )
Det blir ju svårt å cykla där du landar om du inte byggt klart?
Blir nog svårt att cykla i Luleå, konferens med jobbet resten av veckan. Jag var riktigt peppad på det men nu när jag fått ramen känns det lite surt istället...#kappvändare

Köp & Sälj

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer