Byggtråd - Daniel och det gyllene spettet
Rockingman sa:At last, nu måste jag hämta en öl....
Ah' äntligen en bild där det syns hur guldig den är! SKÅL!
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Rockingman sa:At last, nu måste jag hämta en öl....
Rockingman sa:Jaha, och vart ska jag börja då...
Arbetsbänken är ju episk. Jag har monterat sarg på min så man kan skjuta projekten längre och längre bort utan att de hamnar på golvet när man börjar med nya ??BigF sa:Rockingman sa:Jaha, och vart ska jag börja då...
Städa?
BigF sa:Rockingman sa:Jaha, och vart ska jag börja då...
Städa?
marr sa:Färdig än?
roskai sa:Två dagar har gått.. Bygg klart den där nu!!
Rockingman sa:Kan meddela att jag är hemma igen och siktar på att göra en bygginsats ikväll när barnen sover. Jag kommer tyvärr inte kunna göra klart då jag väntar på rätt monteringsgrejer till bakdämparen....
Rockingman sa:Och sist men inte minst en bild på balanscykeln som den ser ut nu.
marr sa:Rockingman sa:Och sist men inte minst en bild på balanscykeln som den ser ut nu.
Ajaj o balansera med den "sadeln"
marr sa:Det blir riktigt jävla coolt :)
larsaw sa:roskai sa:Två dagar har gått.. Bygg klart den där nu!!
Precis!
Jag måste få veta hur mycket frigång det blir för bakdäcket till sadelröret vid full kompression...
Äh, skojjade bara. Fick uppfattningen att Daniel skulle åka bort på någon form av weekend. BTW, våra ramar kommer nog inte bete sig exakt lika anyway.
aribr sa:Snygg! Hur långa var kedjestagen?
roskai sa:Ser lång ut! Vad blev hjulbasen?
Låter bra! Vilken ramstorlek motsvarar den? Mätte min medium pole 150 29er till 1310 mm. Möjligtvis är den 1300ish då jag mätte med måttband.Rockingman sa:roskai sa:Ser lång ut! Vad blev hjulbasen?
Har inte lyckats möta det själv heller men tror det var 1299mm enligt ritningen
roskai sa:Låter bra! Vilken ramstorlek motsvarar den? Mätte min medium pole 150 29er till 1310 mm. Möjligtvis är den 1300ish då jag mätte med måttband.Rockingman sa:roskai sa:Ser lång ut! Vad blev hjulbasen?
Har inte lyckats möta det själv heller men tror det var 1299mm enligt ritningen
Rockingman sa:larsaw sa:roskai sa:Två dagar har gått.. Bygg klart den där nu!!
Precis!
Jag måste få veta hur mycket frigång det blir för bakdäcket till sadelröret vid full kompression...
Äh, skojjade bara. Fick uppfattningen att Daniel skulle åka bort på någon form av weekend. BTW, våra ramar kommer nog inte bete sig exakt lika anyway.
Det såg ut såhär när jag tryckte ned dämparen så gott jag kunde, lite osäker på om all luft var ute så jag gör om imorgon.
Paco sa:Både du och larsaw kör på 29” va?
(Antecknar siffror för mitt framtida bygge)
marr sa:En diamant i fören? Hur mycket slag?
Gurra sa:Fan vad färgen är snugg!
EST sa:Hur länge kan man bygga en cykel? Tar ju nån timme normalt ju....ska du med på tisdag åtminstone?
EST sa:Tyckte ni ska mäta vem som har störst mage å den får förtur till att träna låter inte det smart?