Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Paco sa:
marr sa:Paco sa:
De va fan inget bra svar.
Paco sa:marr sa:Paco sa:
Kräver du att jag måste börja läsa det du skriver oxå?!
Vernersson sa:Paco sa:marr sa:Paco sa:
Kräver du att jag måste börja läsa det du skriver oxå?!
Smidigare att bara titta på bilderna ??
marr sa:Jaha, vilket ska vi börja med?
jofahjalm sa:Det är väl främst garantin som imploderar. Ärlighet lönar sig aldrig.
marr sa:Har då monterat lite!
Ett bromsfäste :)
Crocko sa:marr sa:Har då monterat lite!
Ett bromsfäste :)
Du är ju utan tvekan forumet okrönte kung på guldfärgade titaniumskruvar, så vart skall jag beställa mina?
Är det så du lyckas få så mycket blod på din cykel? =)jofahjalm sa:Direkt från aliexpress rakt in i styrstammen!
Man kan ju passa på att beställa titanskruv för kommande invärtes bruk i samma veva.jofahjalm sa:Direkt från aliexpress rakt in i styrstammen!
Crossmax sa:Man kan ju passa på att beställa titanskruv för kommande invärtes bruk i samma veva.jofahjalm sa:Direkt från aliexpress rakt in i styrstammen!
marr sa:Crossmax sa:Man kan ju passa på att beställa titanskruv för kommande invärtes bruk i samma veva.jofahjalm sa:Direkt från aliexpress rakt in i styrstammen!
Kan ju inte påstå att det skulle vara något problem med ali skruvar.
Få skruvar på en cykel är så kritiska att man instant skadar sig om de skulle gå av...
Styre är en annan sak :p
Crocko sa:marr sa:Crossmax sa:Man kan ju passa på att beställa titanskruv för kommande invärtes bruk i samma veva.jofahjalm sa:Direkt från aliexpress rakt in i styrstammen!
Kan ju inte påstå att det skulle vara något problem med ali skruvar.
Få skruvar på en cykel är så kritiska att man instant skadar sig om de skulle gå av...
Styre är en annan sak :p
Känns ju som en helt ofarlig uppgradering från aluminiumskruvarna på lättviktaren :)
marr sa:Ni riktiga förståsigpåare? Vad fasen blir konsekvenserna med angleset? Imploderar allt?
trampapådå sa:Kör angleset och prova! var inte som alla andra!!! gillar du de inte så bara byt :)
marr sa:trampapådå sa:Kör angleset och prova! var inte som alla andra!!! gillar du de inte så bara byt :)
Först testa så de funkar med ö gaffelns inbyggda crownrace, men de borde de göra.
Sätter i 1graders isåfall.
Startgas sa:marr sa:trampapådå sa:Kör angleset och prova! var inte som alla andra!!! gillar du de inte så bara byt :)
Först testa så de funkar med ö gaffelns inbyggda crownrace, men de borde de göra.
Sätter i 1graders isåfall.
Så lite?
trampapådå sa:snyggt! det styret är jag nyfiken på, hunnit prova de?
lundatok sa:Vad blev det för styre?
Luthman Photography sa:Är inte det där en av de ölburkarna som Stalle målat/designat?
marr sa:Luthman Photography sa:Är inte det där en av de ölburkarna som Stalle målat/designat?
Ingen aning svarar jag på den.
Luthman Photography sa:marr sa:Luthman Photography sa:Är inte det där en av de ölburkarna som Stalle målat/designat?
Ingen aning svarar jag på den.
Jodå, det är Hopnotch. De burkarna harnorrortsjesus målat.
marr sa:Vad attans ska man ha för fjäder bak? Väger väl en 90kg...
Skulle nog köra dina siffror genom TFT Tuned:s fjäderräknare, då får du i alla fall en bra startpunkt!marr sa:Vad attans ska man ha för fjäder bak? Väger väl en 90kg...
marr sa:Vad attans ska man ha för fjäder bak? Väger väl en 90kg...
viggen sa:Skulle nog köra dina siffror genom TFT Tuned:s fjäderräknare, då får du i alla fall en bra startpunkt!marr sa:Vad attans ska man ha för fjäder bak? Väger väl en 90kg...
https://www.tftuned.com/spring-calculator