Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
toga sa:Bakdäcket sitter åt fel håll?
toga sa:Bakdäcket sitter åt fel håll?
aribr sa:Cool som fan!
BigF sa:Fläsk! Tror fan det blir svarta loggor på min också.
Bonzo sa:Vad fan?! Du blev inte övertalad att göra det obligatoriska hucket ner för altanen alltså? Trodde det var standard hemma hos Dan. ?
Cykeln blev riktigt fet, gillar färgen skarpt.
MtbIte sa:BigF sa:Fläsk! Tror fan det blir svarta loggor på min också.
tackar, hehe då får du sticka ut lite med något annat annars kommer den ju se ut som min :D
Bonzo sa:Vad fan?! Du blev inte övertalad att göra det obligatoriska hucket ner för altanen alltså? Trodde det var standard hemma hos Dan. ?
tackar, haha nä fick aldrig den förfrågan :D
BigF sa:MtbIte sa:BigF sa:Fläsk! Tror fan det blir svarta loggor på min också.
tackar, hehe då får du sticka ut lite med något annat annars kommer den ju se ut som min :D
tackar, haha nä fick aldrig den förfrågan :D
Med tanke på att jag ska bygga en monstercross/road plus-cykel så tror jag att vi kommer se skillnad på dem. ?
storfiskarn sa:Hamnade även i denna tråd.
https://www.pinkbike.com/forum/listcomments/?threadid=131375&pagenum=3332
Rutbritt sa:Vansinnigt snygg hoj! Vad väger den in på? Stora drevet bak skulle nästan kunna funka som pizza-spade?. Hyfsat avundsjuk!
MtbIte sa:Då var första turen med marinon gjord och hade helt glömt bort hur jävla jobbigt det var att köra HT , hojen känns väldigt lekfull och rapp och på partierna som lutar neråt är det sjukt kul.
Första rundan idag var på blött underlag och där kändes det som jag fick sakta ner pga av ardent däcken som känns väldigt hala och ostabila på rötter och stenhällar så dom kommer inte funka nu som höst däck, bromsen bak började ligga på i slutet av rundan med så det måste jag kolla men annars så är jag väldigt nöjd med marinon.