[Byggtråd] •Marino Elzie•
Dom är byggda av en butik i Prag. (Katmar)glitch sa:Haha coola hjul! Var köptes dem?
Köptes på semestern för bra pris ett par v sen :)
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Dom är byggda av en butik i Prag. (Katmar)glitch sa:Haha coola hjul! Var köptes dem?
Magnus.Bovall sa:Fett nice tror detta skulle kunna bli det snyggaste marino hojen. hittills.!
larsaw sa:Magnus.Bovall sa:Fett nice tror detta skulle kunna bli det snyggaste marino hojen. hittills.!
+1 bara jag får se det där oilslick-styrlagret monterat snart...
konken sa:Jag tror det blir snyggaste cykeln någonsin! Dessutom en äkta mountainbike med stålfjäder fram och bak ;)
Men tänk om det faljerar på något så dumt som snikcasing? haha
zyklom sa:Äkta! Någonsin!
Där avfyrade du ett par fina ord ;)
50% rätt, stålfjäder fram och titan i bak. Race versionen som är lite glesare mellan varven och snäppet lättare. Har dock inte kollat vad vikten är.
Nejdå lacken är bra, bara bilden som spökar.glitch sa:Luras bilden eller vad hände med lacken runt Marinotexten?
Stabilt att hålla vevlagret med buntband=)
Tack EST! Nej inget jag tänkt på faktiskt, har bara skickat bilder till Marino.EST sa:GRYM!!!!! Postat på Steel is real ännu????
EST sa:Varför 1? Måste den vara lång jag har inte fattat hur korta kedjestag kan han göra på 29 a?
EST sa:Okej men min fråga kvarstår?
EST sa:Aha vart sitter den på hans ramar i förhållande till bb et då? Å hur långt till dämparfästet?
EST sa:Det är väl bara att kapa å svetsa ihop eller?
Annars bocka kan han inte det?
Jag har inte frågat
EST sa:Det behövs inte tyngre rör för att bocka varför skulle det behövas?