Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
sobrius sa:Håller med. På måndag reser den till Järvsö för garantihantering iaf.
mikipedia_ sa:sobrius sa:Håller med. På måndag reser den till Järvsö för garantihantering iaf.
Vad är det för fel då? Blir nästan lite orolig själv med en ny inköpt inline?
marr sa:mikipedia_ sa:sobrius sa:Håller med. På måndag reser den till Järvsö för garantihantering iaf.
Har du testat climb switchen? Isåfall, lovar jag att du hade märkt det. Den låter fasen inte klokt. Skrapar o skramlar :(
mikipedia_ sa:marr sa:mikipedia_ sa:sobrius sa:Håller med. På måndag reser den till Järvsö för garantihantering iaf.
Har du testat climb switchen? Isåfall, lovar jag att du hade märkt det. Den låter fasen inte klokt. Skrapar o skramlar :(
Pjew! Nä min är tyst å funkar med distinkt skillnad.
Men den här dämparen (ts) är den ny från kartong och jävlas?? Det är ju helt jävla sjukt isf!
sobrius sa:Kom som sagt med ramen och inte körd en meter. Kass från början. Surt men järvsö var trevliga iaf. Har läst om fler som haft samma problem så det är kanske inget unikt.
mikipedia_ sa:sobrius sa:Kom som sagt med ramen och inte körd en meter. Kass från början. Surt men järvsö var trevliga iaf. Har läst om fler som haft samma problem så det är kanske inget unikt.
Är ju stört att det inte bara kommer en ny dämpare med expressfrakt direkt från CC utan den måste lämnas till verkstad? Dom säger att dom löst nästan alla bekymmer men tydligen inte tillräckligt många. När den sen funkar är det en riktig toppendämpare iaf?
Makten sa:Alltså, du bör ju reklamera dämparen. Finns ingen anledning att acceptera att den ska in på reparation när den inte ens är använd! Kräv en ny på studs. Du har betalat för något som funkar, inte för något som inte funkar.
Följde den med ramen så är det återförsäljaren som får ordna skiten. Inte CC:s reparationsverkstad eller ombud i Sverige.
marr sa:Känns som att snabbaste lösningen med är att låta JBP fixa. Fippla med o skicka kors i tvärs till uk verkar mest jobbigt.
Sobrius fick en fin tur på xc hojen idag istället :p
sobrius sa:Har bara hunnit med en ordentlig runda hittills och det är en riktigt go cykel att köra på. Fanns ett par segment och där gick det fortare än tidigare även om det inte säger så mycket. Nu sitter CC'n på så det ska bli intressant på fredag.
Ang dämparen var den kass/gnisslade när jag fick den så den åkte direkt på reparation. När jag fick tbx den var den likadan så jag kontaktade CC och ville ha en ny men den skulle tvunget tbx för nytt försök. Fick slutligen reda på att den inte gick att reparera så jag försökte få tag i CC om leveranstid men fick inte tag i någon. Då tog Cotic kontakt och jag fick mail direkt från CC att den var på väg. Tog en massa veckor men nu har jag den ett par dagar innan semestern börjar. Fick iaf den nya air inline med "much better reliability" Alltid något. Den är snygg iaf. =)