Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Tack!Panos sa:Grymt nice ;)
Jävlar!Cyklist sa:Tack!Panos sa:Grymt nice ;)
Och va fan, vi kör ett litet Happy-scoop också med tjuvkik på resten av prylarna. Shhh...
Som polarn brukar säga: UKKEN GLÄÄNZ! (vilken glans!). Inte ens vaxat än. Första gången en liten del av mig nästan inte vill ut och köra eftersom man lagt så mycket tid och allt är så (nästan) perfekt haha.
Bilar i stil med detta som var inspirationen där!Doominator1 sa:Den sadeln gör sig verkligen väldigt bra ihop med det gröna!
Nu förväntar jag mig läderstyrlinda som handtag, eller karvade esi om de finns i rätt kulör #weightweenieCyklist sa:Bilar i stil med detta som var inspirationen där!Doominator1 sa:Den sadeln gör sig verkligen väldigt bra ihop med det gröna!
Porr! Och då jag gillar jag inte ens BiTurbo-hjulen/principen med hjul/ekrar i ett stycke.Cyklist sa:Kashiman gör sig helt klart otroligt bra mot det gröna! Och jag har faktiskt jagat matchande handtag eller linda men eftersom jag är väldigt mån om att det isf ska vara exakt rätt nyans har jag gått bet, så får bli mina vanliga svarta foam-favoriter.
Hobbytrampare: Tack! Det där låter som något helt perfekt för ett projekt jag har i huvudet inför vintern, jag kommer återkomma om det! Kan tänka mig det inte är gjort över en helg men borde kunna få loss rejält med tid.
toga: Den hade jag missat! Har sett Trek's hoj i liknande grön (med enligt mig mindre smakfullt val av färg på loggor).
Tänkte jag skulle testa halv-nya Racing Ralph/Ray kombon, och 10-48 Garbaruk-kassetten får sällskap av Formula-skivor. Gillar Intend ännu bättre, men körde den gamla varianten av dessa mycket för några år sen och var väldigt nöjd. Samt att jag ville ha centerlock när nu naven var för det. Givet val också eftersom de med sina sex "armar" matchar antalet ekrar haha.
Precis! Med en duktig fotograf och rätt sammanhang så ser tom de hjulen helt fantastiska ut!Crossmax sa:Porr! Och då jag gillar jag inte ens BiTurbo-hjulen/principen med hjul/ekrar i ett stycke.Cyklist sa:Kashiman gör sig helt klart otroligt bra mot det gröna! Och jag har faktiskt jagat matchande handtag eller linda men eftersom jag är väldigt mån om att det isf ska vara exakt rätt nyans har jag gått bet, så får bli mina vanliga svarta foam-favoriter.
Hobbytrampare: Tack! Det där låter som något helt perfekt för ett projekt jag har i huvudet inför vintern, jag kommer återkomma om det! Kan tänka mig det inte är gjort över en helg men borde kunna få loss rejält med tid.
toga: Den hade jag missat! Har sett Trek's hoj i liknande grön (med enligt mig mindre smakfullt val av färg på loggor).
Tänkte jag skulle testa halv-nya Racing Ralph/Ray kombon, och 10-48 Garbaruk-kassetten får sällskap av Formula-skivor. Gillar Intend ännu bättre, men körde den gamla varianten av dessa mycket för några år sen och var väldigt nöjd. Samt att jag ville ha centerlock när nu naven var för det. Givet val också eftersom de med sina sex "armar" matchar antalet ekrar haha.
kais01 sa:vi får hoppas att inte någon trädgren letar sig in mellan ekrarna...
Jag är nog sista personen det är någon idé att försöka få att oroa sig över att dyra saker kan gå sönder haha. Shit happens och efter att aldrig ha fått en pinne i hjulet så det blivit pallnit sen jag började fara runt på min Panther 12" BMX som liten grabb så pushar jag gladeligen lyckan lite till!
Längtar ju efter mina Syncros-hjul jag ska ha på andra Sparken, där ekern enligt testet smällde av ännu tidigare så. ;)
crossmax/Freddie: Det roliga är att jag varit likadan, och var inget fan när de först kom ut på marknaden. Men med lite tid och efter att ha sett exempel på cyklar där de är "rätt" så vände det. För jag hävdar fortfarande att de inte ser fantastiska ut på precis alla cyklar, men ibland (särskilt på "moderna" hojar i stil med Stoll) så får de ju byggena att bli helrätt och se ut som årsmodell 2025.
Tänker även ta åt mig fotokomplimangen eftersom jag trots viss känsla är mindre kunnig än jag önskar.?
Blev så matt efter en felleverans av sista prylen till cykeln igår att jag fick lov att tröst-mock-up-bygga ihop den. Känns som att jag har gått från "Vilken grym idé!" till "Va fan har jag gjort, det ser ju förjävligt ut med allt grönt" till "Hmm jag är nog inte så dum som jag ser ut". Både lite lättad och väldigt glad att det verkar som att resultatet kommer bli minst sagt unikt och framför allt se väldigt bra ut!
Och som sagt, UKKEN GLÄÄNZ!
![]()
![]()
![]()
castrello sa:Hmm...jag VET att man ska tänka klassisk sportbil när man ser den gröna färgen men är man uppvuxen på landet tänker åtminstone jag bara "John Deere" när jag ser den där... Inget fel med det, traktorer ÄR ändå coolare än ängsliga sportbilar.
+42lundatok sa:Tweedlycra.
JesperA sa:Herregud, med den drop-höjden från sadel till styre hade jag legat horisontellt ;) Får ont i kastanjerna bara jag ser det, men fräckt bygge som vanligt ?
pennan sa:Nu gick det en frontsöm.
Jillestrand sa:Skitsnyggt!
För övrigt tycker jag inte kulören på något sett för tankarna till JohnDeere (helt annan grön på JD). O jo vi har JD på gården. Men kan vara jag är ”färgblind”:)
Det är det här som gör dina byggen så speciella. Att du har en känsla för vad som blir snyggt och passande, inte bara att chocka med dyra och häftiga lösningar. Dina cyklar tilltalar både weightwenies och fashionwenies!Cyklist sa:...över gränsen från...