Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
xyklisten sa:Ett stycke styrstam har landat. Customlackad av Rob på colourburnstudio.com
xyklisten sa:Ett stycke styrstam har landat. Customlackad av Rob på colourburnstudio.com
Blir nog svårare att lösa med stolpen. Å andra sidan går det ju alltid att köpa en stolpe till ;)Stumpy sa:Granne med skolan där jag gick i mellanstadiet var det en som lackat en gammal Cadillac likbil i flake blå. Cool!
Tyvärr kan du väl inte göra samma med sadelstolpen.
Det blev en blandad kompott till slut.aki sa:Ojoj! Gillar de mixade komponentvalen, Rival 1 och XTR tex. Gillar mångsidigheten också.
xyklisten sa:Det blev en blandad kompott till slut.aki sa:Ojoj! Gillar de mixade komponentvalen, Rival 1 och XTR tex. Gillar mångsidigheten också.
Styrstam valdes pga av ruskigt snygg och unik.
Styre från tidigare cykel då jag helt enkelt gillar formen.
Sadelstolpe då lite extra komfort inte är fel.
XTR kassetten då jag ville ha en något tätare än 10-42 som jag kört tidigare. Måste säga att kombinationen Rival och XTR växlar riktigt bra, kanske tom bättre än med SRAM 10-42.
Du menar smärre mektabbar... ?xyklisten sa:Efter lite mindre besvärligheter så blev den klar till slut....
NLC sa:xyklisten sa:Det blev en blandad kompott till slut.aki sa:Ojoj! Gillar de mixade komponentvalen, Rival 1 och XTR tex. Gillar mångsidigheten också.
Styrstam valdes pga av ruskigt snygg och unik.
Styre från tidigare cykel då jag helt enkelt gillar formen.
Sadelstolpe då lite extra komfort inte är fel.
XTR kassetten då jag ville ha en något tätare än 10-42 som jag kört tidigare. Måste säga att kombinationen Rival och XTR växlar riktigt bra, kanske tom bättre än med SRAM 10-42.
Hur tycker du hoppen mellan utväxlingarna på 11-40 funkar för landsvägsåka? Jag körde 42T med 11-28 förut men saknade 16T lite för mycket på platten så bytte nu till 38T fram (för mixat underlag) och 48T x 11-26 för snabb(are) asfaltcykling.
Mektabben menar du!Klucken sa:Du menar smärre mektabbar... ?xyklisten sa:Efter lite mindre besvärligheter så blev den klar till slut....