Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
jofahjalm sa:Dom är byggda för att köras med 150 - 160 mm gaffel enligt Banshee. Jag tror dom listar a2c 545 mm för geometrin om jag inte minns fel.
Mattocen i 160 är 555 så 150 borde bli perfekt.jofahjalm sa:Dom är byggda för att köras med 150 - 160 mm gaffel enligt Banshee. Jag tror dom listar a2c 545 mm för geometrin om jag inte minns fel.
s sa:jofahjalm sa:Dom är byggda för att köras med 150 - 160 mm gaffel enligt Banshee. Jag tror dom listar a2c 545 mm för geometrin om jag inte minns fel.
Korrekt. Och där ryms en Pike 150 i 27,5" med 3mm marginal.
Men det viktiga är såklart hur det känns.
JojjeM sa:
Steensma sa:Update med ny bakdämp, då jag misstänker att den gamla var det nått fel på.
Framgaffeln ska sänkas till 140mm så fort jag tar och köper mig den där tunnväggiga hylsan.
Om någon är intresserad av den gamla Fox CTD dämpen så kan jag sälja den till en bra pris, då jag är osäker på vilket skick den är i.
Har inte du köpt bling-dämperi så det räcker redan? :)theBrand sa:Steensma sa:Update med ny bakdämp, då jag misstänker att den gamla var det nått fel på.
Framgaffeln ska sänkas till 140mm så fort jag tar och köper mig den där tunnväggiga hylsan.
Om någon är intresserad av den gamla Fox CTD dämpen så kan jag sälja den till en bra pris, då jag är osäker på vilket skick den är i.
Åhå, en McLeod!
Återkom gärna med lite intryck när du testat den lite mer :)
P.S.
Du klarar dig utan den tunnväggiga hylsan, funkar fint med en insex i luftventilen. Lite meckigare att montera ihop, men om du gängat i några varv i bottnat läge så kan du dra ut gaffeln till full längd sen innan du drar åt :)
Mjo, jag är nog ganska nöjd just nu, men man får väl vara nyfiken?Rattnalle sa:Har inte du köpt bling-dämperi så det räcker redan? :)theBrand sa:Steensma sa:Update med ny bakdämp, då jag misstänker att den gamla var det nått fel på.
Åhå, en McLeod!
Återkom gärna med lite intryck när du testat den lite mer :)
P.S.
Du klarar dig utan den tunnväggiga hylsan, funkar fint med en insex i luftventilen. Lite meckigare att montera ihop, men om du gängat i några varv i bottnat läge så kan du dra ut gaffeln till full längd sen innan du drar åt :)
Rattnalle sa:Jag överväger att köpa verktygskittet nu när det blir två likadan gafflar hemma. Får se hur det blir med det framåt sommarn när det är dags för service av min.