storfiskarn
Aktiv medlem
[Byggtråd] Världens lätt... snyggaste* Scott Genius
Snyggt!
Ska bli spännande att se cykeln färdig sen.
Ska bli spännande att se cykeln färdig sen.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Det är bara att fråga på det!planetx sa:tror jag måste skicka lite frågor nu när jag följt dina byggprojekt så länge.
tror du har fler fans här än vad som framgår o många frågor finns de från mig iaf.
några av dem är.
1: använder du aldrig något medel när du tar bort färgen från kolfibret?
2: har du inte funderat någon gång på de här med motivlack på någon av dina cyklar?
3: har de aldrig hänt att du har skadat kolfibret när du skrapat o tagit bort färg o moddat?
DarthVidar sa:(jag menar inte att vara neggo, jag gillade originallacken)?
Jag beklagar å det djupaste att det blev avbrott i tråduppdaterings-tablån... Är ju dessutom magiskt fint väder så blev ju tvungen att irl-cykla nu på kvällen också.larsaw sa:?????? Dina projekt är så jäkla BÄST ????
Eftersom du redan har det mesta klart, så hoppas jag du kan intesiv-posta mot slutet av veckan, bara jag hinner hem o bänka mig med chips o bärsen ?
Typ två högupplösta detaljbilder i timmen..
Please ???????
larsaw sa:Jawdropping!!! <3
larsaw sa:Jawdropping!!! <3
Cyklist sa:Hahaha skrattade på riktigt högt av Dum&Dummare-klippet!!
Fantastiskt att komma hem från en riktigt stressig jävla dag och läsa igenom alla reaktioner!
För att sätta hästalåren i perspektiv så väger jag faktiskt bara typ 75kg på 183cm så på intet vis stor, men snart 8 år av benböj och en miljon matlådor har ju gett dem en del form och detaljer iaf!
Riktigt kul att ni verkar gilla lacken så pass, var ändå en ganska ovanlig väg att gå så hade nästan förväntat mig lite blandade reaktioner. Men även på Instagram verkar det vara i stort sett rakt igenom uppskattat.
Dock redan fått en liten skavank på kedjestaget, svor som en sjörövare. Tur man har bättringsfärg kvar...
Cyklist sa:Riktigt kul att ni verkar gilla lacken så pass, var ändå en ganska ovanlig väg att gå så hade nästan förväntat mig lite blandade reaktioner. Men även på Instagram verkar det vara i stort sett rakt igenom uppskattat.
Dock redan fått en liten skavank på kedjestaget, svor som en sjörövare. Tur man har bättringsfärg kvar...
Lite besviken över att det inte blev färgkombon från stinnerramen. Men "fade to quads" funkar ?Cyklist sa:Jag beklagar å det djupaste att det blev avbrott i tråduppdaterings-tablån... Är ju dessutom magiskt fint väder så blev ju tvungen att irl-cykla nu på kvällen också.larsaw sa:?????? Dina projekt är så jäkla BÄST ????
Eftersom du redan har det mesta klart, så hoppas jag du kan intesiv-posta mot slutet av veckan, bara jag hinner hem o bänka mig med chips o bärsen ?
Typ två högupplösta detaljbilder i timmen..
Please ???????
MEN, lyckades ta ledigt idag så jag hann göra klart ramen. Nästan tårögd av lycka. Räknar man med bakdämparen och länkarmarna tror jag fan det är över 50 timmar lagda på skiten. Tror inte jag kan hålla mig utan kommer en preview imorrn när jag fått riktig bild tagen!
Till dess bjuder jag på strippat och polerat, samt färg nummer fyra. Så ingen Canyon, det som inspirerad mig lite var dock Stinner Frameworks alla olika fade-lackeringar varav en del är sjukt läckra.
Angående tämligen lik originallacken så ville jag att det fortfarande skulle se ut som en Genius, så körde liknande stuk på underröret ihop men lite annat i övrigt som "min" stripe på överröret. Helt annan färgskala dock.
unsuspected sa:Är det här visa dina lår-tråden?
Enduro Fredrik sa:Sluta visa dina välpolerade ben. Jag har alltid varit stolt över mina muskulösa ben. Men dina får mina att se ut som två strängar ?
larsaw sa:Enduro Fredrik sa:Sluta visa dina välpolerade ben. Jag har alltid varit stolt över mina muskulösa ben. Men dina får mina att se ut som två strängar ?
Se det på den ljusa sidan, din mjölksyra blir aldrig lika kraftig som hans... ;D