Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Använd vatten eller tryckluft. Denna video hjälpte mig (Youtube är en guldgruva för cykelmekande):Jag tänkte byta ut de ruskigt obekväma handtagen på min annars trevliga nya cykel (Crescent R60). Men hur i hela världen får jag av de tajt sittande handtagen? Tips på bekväma mtb-handtag?
Tack!Använd vatten eller tryckluft. Denna video hjälpte mig (Youtube är en guldgruva för cykelmekande):
Hm, original är det, årets modell. Ska kika efter en låsskruv...Om det är orginal så sitter det lockon handtag på r60. Inte så att du glömt öppna låsskruven?
Ja lock-ons är dryga att skära av med knivHm, original är det, årets modell. Ska kika efter en låsskruv...
Jag har också fått skav på handflatans insida. Köpte tunna bygghandskar i skinn på Bauhaus för 129 kr, funkar väldigt bra för mig iaf.OT-risk: Jag har små pianist-händer, men originalhandtagens omkrets är ändå såpass mycket mindre än inneromkretsen på min handflata vilket verkar resultera i valkar. Är detta battle scar-coolt, är de bra att ha likt hård hud på vänstergitarrhandens fingertoppar, eller bör jag skaffa tjockare handtag? Har stl 8, ibland 7,5 i handskar, så det är rätt otippat att defaulthandtagen skulle vara för små.
Tackar för tips ? har rätt dålig disciplin vad gäller handskar på sommaren, men som någon sade ”you really ought to be wearing gloves because if you crash hands first it can take a really long time before you can properly, uhm, you know, again..”Jag har också fått skav på handflatans insida. Köpte tunna bygghandskar i skinn på Bauhaus för 129 kr, funkar väldigt bra för mig iaf.
Tips på bekväma mtb-handtag?