cafe racer ;)

darkforce

Aktiv medlem
cafe racer ;)
va en sväng på easy recykling i spånga o fyndade denna för 100:- tips på va de kan va för märke

sitter simplex växlar o fälgbanorna heter rigida har troligen stått "super star" på övre ramröret

2015-06-2720.22.46.jpg

2015-06-2720.21.21.jpg

Senast ändrad:
cafe racer ;)
svarar på min egen fråga efter ett par timmasr letande på internet så fann ja fram vad de är för cykel en huffy super star från tidigare delen av 70 talet

cafe racer ;)
Snygg cykel, gillar den stilen, och snyggt jobbat, imponerande puts där...! Och väldigt väl använda 100kr måste man säga...

mvh Ulf S.

cafe racer ;)
darkforce skrev:
-------------------------------------------------------
> va en sväng på easy recykling i spånga o
> fyndade denna för 100:- tips på va de kan va
> för märke
>
> sitter simplex växlar o fälgbanorna heter
> rigida har troligen stått "super star" på övre
> ramröret
>
>
>
>

Kalkhoff, gissningsvis.

Och i princip en standardcykel uppiffat til hurtbullecykel.

Senast ändrad:
cafe racer ;)
enda putset var att gno upp kromet med lite med svinto ;) så var väl värt 100:- sen vart de ca 250:- på biltema för kedja styrlinda däck slang o fälgband o nya bromsklossar e budgetbygge deluxe

cafe racer ;)
Ja, ett par förslag bara:
Sänk bullhornet lite, det ser lätt knepigt ut med ett bullhorn på den där höjden, tycker jag då.
Fimpa ekerskyddet och "drevskyddet/kedjeskyddet" fram, så blir den ännu cleanare.

För en hundring var det ett tokigt jävla kap. Grattis.

cafe racer ;)
Stervelo skrev:
-------------------------------------------------------
> Ja, ett par förslag bara:
> Sänk bullhornet lite, det ser lätt knepigt ut
> med ett bullhorn på den där höjden, tycker jag
> då.
> Fimpa ekerskyddet och "drevskyddet/kedjeskyddet"
> fram, så blir den ännu cleanare.
>
> För en hundring var det ett tokigt jävla kap.
> Grattis.

om du menar att sänka styret så ja de ska göras va ut o provcykla idag o styret e aningen högt sen att fimpa de bakre har ja funderat på eller så ta loss de o högglaspolera upp de men de främre e så pass bra skick att ja gillar de på testa utan men tyckte de va snyggare med

cafe racer ;)
Snyggt jobbat.
Ha kvar kedjeskyddet såg bra ut, sen är det skönt att skydda byxorna lite på väg till krogen.
Min biltema linda var det inget klister på så tydligen lite varierande kvalitet på dom.

cafe racer ;)
lite mer pill polerade upp ekerskyddet lite o fick på lite text även om de nu vart lite snett o vint men va fasen ja e både sned o vind själv så de kvittar ;)

DSC_0490.JPG

DSC_0497.JPG

DSC_0495.JPG

DSC_0494.JPG

Tillbaka
Topp