CC rean gbg

CC rean gbg
Stizze jag är självklart den som ska få all tänkbar service när jag kommer in i en butik Jag har mer pengar än du och villig att lätta på lädret men då kräver jag att bli vänligt bemött och ibte tittad på som en främling Besök gärna cc i gbg då vet du vad jag talar om Och JA jag är jävligt trevlig och en go kille och inte rn vilsen fjortis happyit dom gömmer sig bakom en dator å skriver dryga kommentarer

CC rean gbg
cappet skrev:
-------------------------------------------------------
> Vadåå får man inte äta chips i egen tråd???
> Men är vanvettigt påhoppad av hormonstinna
> fjortisar och trött och jävligt sugen på chips

Happy Mtb är verkligen fjortisarnas högborg på internet, t.o.m Flashback känns moget i sammanhanget.
Om pöbeln här bestämt sig för att mobba ut en person så gör dom också det.
Visst cappet du stavar lite konstigt men bara för den delen behöver det inte vara något fel på dig.
Jag känner själv helt normala människor som har skrivsvårigheter och jag skulle aldrig få för mig att klanka ner på en människa av den anledningen.
Du menar att CC Göteborg har dryga anställda vilket inte jag är mannen att ha åsikt om då jag aldrig varit där.
Däremot känner jag delvis igen mig i beskrivningen om hur läget är på Stockholmsbutiken som inte dirket får anses vara huvudstadens mest service inriktade cykelbutik.

Senast ändrad:
CC rean gbg
a.svensson skrev:
> cappet skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Vadåå får man inte äta chips i egen
> tråd???
> > Men är vanvettigt påhoppad av hormonstinna
> > fjortisar och trött och jävligt sugen på
> chips
>
>
> Happy Mtb är verkligen fjortisarnas högborg på
> internet, t.o.m Flashback känns moget i
> sammanhanget.
> Om pöbeln här bestämt sig för att mobba ut en
> person så gör dom också det.
> Visst cappet du stavar lite konstigt men bara för
> den delen behöver det inte vara något fel på
> dig.
> Jag känner själv helt normala människor som har
> skrivsvårigheter och jag skulle aldrig få för
> mig att klanka ner på en människa av den
> anledningen.
> Du menar att CC Göteborg har dryga anställda
> vilket inte jag är mannen att ha åsikt om då
> jag aldrig varit där.
> Däremot känner jag delvis igen mig i
> beskrivningen om hur läget är på
> Stockholmsbutiken som inte dirket får anses vara
> huvudstadens mest service inriktade cykelbutik.
------------------------------------------------------------
Berätta gärna varför du inte tycker personalen på Cykelcity ger bra service och vilka butik du tycker har bättre service :-) T

CC rean gbg
Arsozath skrev:
> Misärpendlaren skrev:
> -----
> > Jojagog fofatottotaror inongogenontotinongog.
> > Fofasostot dodenon bobitotenon
> koklolaroradodesos
> > joju avov sosenonarore i totrorådodenon.
> Momenon
> > hoharor momanon bobesostotämomtot sosigog
> > foföror atottot poposostota soså hoharor
> > momanon.&nonbobsospop;Omom jojagog
> fofatottotatot
> > TotSos rorätottot soså hohadode hohanon
> > foförorsostot enon åsosikoktot sosomom
> hohanon
> > sosedodanon totogog totilollolbobakoka, soså
> > totrorådodenon bobehohövovdode
> > egogenontotloligogenon inontote fofinonnonasos.
> > &nonbobsospop;Enon ononödodigog totrorådod
> popå
> > Hohapoppopy!&nonbobsospop;
>
> Fri översättning:
> Jag fattar ingenting. Fast den biten klarades ju
> av senare i tråden. Men har man bestämt sig för
> att posta sa har man. Om jag fattat TS rätt så
> hade han (du menade nog hohenon) sedan tog
> tillbaka, så tråden behövde egentligen inte
> finnas. En onödig tråd på Happy!

Fast, om man citerar rövarspråket, borde man inte skriva citatet på rövarspråket så att det blir: "JoJojojagogogog fofofofatototottotototarororor inononongogogogenononontotototinononongogogog. FoFofofasososostototot dodododenononon bobobobitotototenononon kokokoklolololarorororadodododesososos jojojoju avovovov sosososenonononarororore i totototrorororådodododenononon. MoMomomenononon hohohoharororor momomomanononon bobobobesososostotototämomomomtototot sosososigogogog fofofoförororor atototottototot popopoposososostototota sosososå hohohoharororor momomomanononon.&nonononbobobobsososospopopop;Omomomom jojojojagogogog fofofofatototottotototatototot ToTototSoSosos rorororätototottototot sosososå hohohohadododode hohohohanononon fofofoförorororsososostototot enononon åsosososikokokoktototot sosososomomomom hohohohanononon sosososedodododanononon totototogogogog totototilololollolololbobobobakokokoka, sosososå totototrorororådodododenononon bobobobehohohohövovovovdododode egogogogenononontotototlolololigogogogenononon inononontototote fofofofinonononnonononasososos. &nonononbobobobsososospopopop;Enononon ononononödodododigogogog totototrorororådododod popopopå HoHohohapopopoppopopopy!&nonononbobobobsososospopopop;"?

CC rean gbg
GoranS skrev:
FoFasostot, omom momanon cocitoteroraror rorövovarorsospoproråkoketot, boborordode momanon inontote soskokrorivova cocitotatotetot popå rorövovarorsospoproråkoketot soså atottot dodetot bobloliror: "JoJoJoJojojojojagogogogogogogog fofofofofofofofatototototototottotototototototarororororororor inononononononongogogogogogogogenononononononontotototototototinononononononongogogogogogogog. FoFoFoFofofofofasososososososostototototototot dodododododododenononononononon bobobobobobobobitotototototototenononononononon kokokokokokokoklolololololololarorororororororadodododododododesososososososos jojojojojojojoju avovovovovovovov sosososososososenonononononononarororororororore i totototototototrorororororororådodododododododenononononononon. MoMoMoMomomomomenononononononon hohohohohohohoharororororororor momomomomomomomanononononononon bobobobobobobobesososososososostotototototototämomomomomomomomtototototototot sosososososososigogogogogogogog fofofofofofofoförororororororor atototototototottototototototot popopopopopopoposososososososostototototototota sosososososososå hohohohohohohoharororororororor momomomomomomomanononononononon.&nonononononononbobobobobobobobsososososososospopopopopopopop;Omomomomomomomom jojojojojojojojagogogogogogogog fofofofofofofofatototototototottotototototototatototototototot ToToToTototototSoSoSoSosososos rorororororororätototototototottototototototot sosososososososå hohohohohohohohadododododododode hohohohohohohohanononononononon fofofofofofofoförorororororororsososososososostototototototot enononononononon åsosososososososikokokokokokokoktototototototot sosososososososomomomomomomomom hohohohohohohohanononononononon sosososososososedodododododododanononononononon totototototototogogogogogogogog totototototototilololololololollolololololololbobobobobobobobakokokokokokokoka, sosososososososå totototototototrorororororororådodododododododenononononononon bobobobobobobobehohohohohohohohövovovovovovovovdododododododode egogogogogogogogenononononononontotototototototlolololololololigogogogogogogogenononononononon inononononononontototototototote fofofofofofofofinonononononononnonononononononasososososososos. &nonononononononbobobobobobobobsososososososospopopopopopopop;Enononononononon ononononononononödodododododododigogogogogogogog totototototototrorororororororådododododododod popopopopopopopå HoHoHoHohohohohapopopopopopopoppopopopopopopopy!&nonononononononbobobobobobobobsososososososospopopopopopopop;"?

Jo.

CC rean gbg
Snuten skrev:
> Wst skrev:
> -----
> > Du skriver som en pilsnerfilm på knark.
>
>
> Lite som den här Lorryklassikern
>
>

Inte värst kundvänligt. Det här är bättre,

CC rean gbg
Jag har varit på CC i gbg 2 gånger. Första gången var en skön upplevelse med mycket trevlig personal och jag shoppade loss ordentligt.
Nu i somras var jag där för andra gången. Har nog aldrig varit med om så slapp och ointresserad personal. Hade tänkt spendera ordentligt men det blev inget med det då jag inte fick någon seriös hjälp. Istället så hängde större delen av personalen vid ett gäng killar som troligtvis tittade inom på sin träningsrunda. Mycket skitsnack med de cyklisterna och ingen service till kunderna.

Chefen var på plats men hade inte heller tid då han istället skällde ut en kund som ville ha lite hjälp med sin kärringhoj.

Kanske tittar in nästa gång jag är i Gbg. Hoppas att mitt "andra" intryck var en engångsföreteelse.

CC rean gbg
Robert skrev:
> Snuten skrev:
> -----
> > Wst skrev:
> >
>
> > -----
> > > Du skriver som en pilsnerfilm på knark.
> >
> >
> > Lite som den här Lorryklassikern
> >
> >
>
> Inte värst kundvänligt. Det här är bättre,
>
>

Det baller ur!

CC rean gbg
Lustiga iakttagelser Cappet:

"Mini tomten mr lam och stolphånkaren stod dom vanligt å satte världsrekord i trötthet å dryghet"

Att "hånka" betyder hålla i någonting jmfr. honka moppe när man var yngre.

Om stolphånkaren är chefen kanske det förklarar hånkandet på servicebilen uppför backarna runt Vättern med efterföljande diskvalificering av hela MAS-klungan?

Har personligen alltid fått grymt bra service, undrar vad du gjorde för fel Cappet??

CC rean gbg
Little Stereo skrev:

> Berätta gärna varför du inte tycker personalen
> på Cykelcity ger bra service och vilka butik du
> tycker har bättre service :-) T

Många gånger ointreserad personal till skillnad mot merparten av småbutikerna i stan som i motsats till CC och Cykloteket inte har en massa anställda utan man träffar allt som oftast ägaren själv som av naturliga skäl är mer benägen att ge service åt kunden som kommer in i butiken.(blev lång mening där).
Det är samma sak om man behöver leja in en hantverkare, i nio fall av tio är en egenföretagare mer kundinriktad än en anställd som har sin månadslön ändå.

CC rean gbg
På senare tid har jag blivit bra bemött på CC. Kanske beror det på att jag inte är där så
ofta, och när jag väl är där vet jag vad jag vill ha. Men när jag började cykla för många år
sedan och verkligen ville ha hjälp/uppmärksamhet, blev jag ofta helt ignorerad.

Tycker mest att försvarsdrevet från alla LBS-älskare är tramsigt. Man betalar så förbannat
mycket mer i LBSen (rea eller ej) att man har rätt till ett trevligt bemötande oavsett om
man är kompis med ägaren eller inte.

Stolphånkaren var ju dessutom fyndigt!

/N

CC rean gbg
a.svensson skrev:
> Little Stereo skrev:
> -----
>
> > Berätta gärna varför du inte tycker
> personalen
> > på Cykelcity ger bra service och vilka butik
> du
> > tycker har bättre service :-) T
>
>
> Många gånger ointreserad personal till skillnad
> mot merparten av småbutikerna i stan som i
> motsats till CC och Cykloteket inte har en massa
> anställda utan man träffar allt som oftast
> ägaren själv som av naturliga skäl är mer
> benägen att ge service åt kunden som kommer in i
> butiken.(blev lång mening där).

> Det är samma sak om man behöver leja in en
> hantverkare, i nio fall av tio är en
> egenföretagare mer kundinriktad än en anställd
> som har sin månadslön ändå.

+1. Joo varit där ett par ggr och vet vad jag vill ha när jag ska pryla delar, möts av sorligt oengagerad personal. Gå in i vilken lbs som helst runt gbg, gå sedan till cc så märker du skillnaden. Fördel cc är iofs att de har det mesta man behöver och inte behöver, men motiverar inte på långa vägar priserna. Gjorde en liten räkning en gång och insåg att jag skulle tjäna på att ta bilen till alingsås å allebike köpa ETT conti ultrasport , mot att gå/cykla till cc

Vart en helsikes tråd detta

CC rean gbg
cappet skrev:
> Gjorde
> en liten räkning en gång och insåg att jag
> skulle tjäna på att ta bilen till alingsås å
> allebike köpa ETT conti ultrasport , mot att
> gå/cykla till cc

Då måste du bo nära Alingsås.
Även med min bil som jag räknat fram kostar under 20 kr/mil, så skulle det bli drygt 200 kr extra. En mer genomsnittlig svensk bil kostar en tia till, eller ca 300 för Alingsås T o R. Det är väl närmare vad ett däck kostar totalt.

CC rean gbg
Jag måste nog tyvärr hålla med. Har varit där ett par gånger och blivit i princip helt ignorerad. Men det är ju rätt skönt att inte ha nån som hänger som en gam över en. Men det är tråkigt när man ställer en fråga och man får ett jävligt trött svar.
Men så dåligt är det inte va? Det är ju en kille där som är ganska snäll i alla fall.
Det kan ju också varit så att du glömt att raka benen den dagen du var där. Vilket är jävligt ohyfsat, I'm just saying...

Tillbaka
Topp