Ceres Challenge 2013

Ceres Challenge 2013
Tobbe A> Även dina kamrater i kolmårdsskogen från multisportklubben ordnar ett lag. Joel, Håkan och jag bjuder till ett försök att släpa cykel.

/Mats R

Ceres Challenge 2013
Rekord i sämst uppdaterad hemsida och sämst respons på mailfrågor?

Jag hoppas fortfarande få ihop ett lag, men just nu är vi bara två och har lika många dagar på oss att hitta den tredje.

Loppet är kul och i år blir det väl optimala förhållanden, kan inte finnas många vattenpölar om prognosen står sig. :)

Ceres Challenge 2013
Nu har vi hittat en tredje, så det blir ett lag från Mera Lera!

Jag kommer ta rollen som driv-ankare och temposänkare, hoppas Dick och Adam tar med en portion tålamod till på lördag. Blir förhoppningsvis jätteskoj!

Nån mer här som ska köra?

Ceres Challenge 2013
Får be om ursäkt om vi missat att svara på ditt (edicviz) mail, tror ändå de flesta fått svar på sina frågor. Vad det beträffar ckceres.com så har vi löpande lagt ut den information (ibland kanske lite försent) Sedan en tid (och i synnerhet nu) finns mycket information på sidan.

Kan även passa på och nämna att det finns 6 startplatser kvar. Vi har 34 anmälda lag, vilket är rekord och 10 fler än förra året.
Vi har gjort flera förbättringar på banan (röjt sly etc), dessutom har vi förbättrat banmarkeringen, m.m.

Ölen är bryggd.....

Kontakta mig gärna vid frågor (lovar att svara :)
niclas@cykelosport.com

Senast ändrad:
Ceres Challenge 2013
IF Rigor MTB, från Kungsbacka dyker upp med 3 herrlag och 1 tjejlag.

Dock saknas för tillfället 1 gubbe i ena laget så är det någon som är sugen på att hoppa in så skicka gärna ett PM till mig. (Bil från mölndal/kungsbacka och boende fixat..)

Senast ändrad:
Ceres Challenge 2013
Hej!

Vi har tyvärr fått avhopp från vår chaufför. Någon som ska möjligen åka från målet till starten och har en plats över efter målgång så att vi kan hämta vår bil?

Mvh
Jonas

Ceres Challenge 2013
fredrikw skrev:
-------------------------------------------------------
> ha ha, bästa lagnamnet: "Vilka däck ska man ha
> på Cykelvasan?" =)

Men vilka däck ska man ha för att kunna köra på tvättbrädor i nedförsbacke? :-)

Lycka till alla som kör idag!

Ceres Challenge 2013
Tack för en grymt rolig tävling svinkul å bra arangerat vill att ni skulle höra det :) Kanonjobb å god bärs :)
Tack från lag Platoiderna.

Ceres Challenge 2013
Fick en helt annan bild av detta lopp i år när banan var torr. Är nöjd och glad (nästan lite upprymd) efter dagen och de två sorters ölen var den perfekta avslutningen. Varför har inte fler lopp det så??

Tack CK ceres. Topp-arrangemang förutom miss i en skyltning på ett ställe.

Ceres Challenge 2013
Varmaste tack till Ceres!

- Glada funktionärer och go stämning
- Gediget arbete med banan, gräsklippning, broförbättringar och markering
- Generöst med mat och dryck

Tack för ert cykellopp!

/Mats R

Ceres Challenge 2013
Tack för ett trevligt arrangemang, riktigt bra bana, trevliga deltagare, funktionärer och tyska vandrare som jag försökte få vatten från.

Tyvärr hade vi punkafest halvvägs. Det var kanske tur för mig eftersom det blev lite paus då. Jag gick verkligen in i min roll som driv-ankare sista milen. Nu är det sova som gäller.

Ceres Challenge 2013
Vill passa på o tacka alla deltagare! Så jäkla kul att genomföra detta arrngemang och få så mycket positiv feedback! Att se alla trötta, nöjda o framförallt glada cyklister kämpa sig imål gör att vi kommer att arbeta stenhårt för ett ännu bättre arrangemang nästa år.

Maila gärna synpunkter till förbättringar till niclas@cykelosport.com

Resultat finns www.ckceres.com

Tack för iår!
Niclas J Rosenberg
Tävlingsledare Ceres Challenge 2013

Tillbaka
Topp