Chainreaction har REA

Kimda

Ny medlem
Chainreaction har REA
Säkert gamla nyheter men det ser ut att gå att göra rätt fina klipp.
Dags att gå på gatan en sväng för att tjäna ihop till...en sadel kanske ;-)

Nåväl. Har sett 5-50% rea på cyklar i alla fall

Chainreaction har REA
Ja förvisso....men när man får en årets modell för 15000 billigare än listpris så känns det inte riktigt normalt i alla fall :-)

Chainreaction har REA
Lite sunkigt att pundet klättrat uppåt. 11.99 idag på Forex!

Jag hann iaf beställa lite tillbehör när reorna började för nån månad sen.
Hade varit smutt med en gaffel också men det får vänta lite.

Euron är annars bra med 9,76.

Chainreaction har REA
Per-Staffan-Ingemar skrev:
-------------------------------------------------------
> Är dom inge bra på Chainreaction? Tänkte köpa
> en hoj där strax...
>
> /S

De är jättebra att ha att göra med

Chainreaction har REA
plumse skrev:
-------------------------------------------------------
> Per-Staffan-Ingemar skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Är dom inge bra på Chainreaction? Tänkte
> köpa
> > en hoj där strax...
> >
> > /S
>
>
> De är jättebra att ha att göra med

+1

Chainreaction har REA
senaste köpte hos CRC gick frakten nästan pinsamt bra, förvisso mindre paket men la order onsdag kväll (valde bort parcel/schenker, till "förmån för UPS") och hade paketet hemma idag fredag förmiddag. Cykeln i våras tog cirka 5 arbetsdagar, helt ok (också UPS).

Chainreaction har REA
bra och bra, förra gången jag beställde fick jag en extra styrstam gratis utöver den jag beställde vilket ju inte gjorde något det var iofs 1.5" vilket jag inte har någon användning för.

Nu beställde jag lite grejjer bla annat ett vevparti som var nersatt till med ca 70% till 273kr. Problemet var bara att när det kom så var den ena vevarmen en 172,5mm och den andra 175mm. Jag mailade och frågade om jag kunde ta ett foto som bevis för att få ytterligare en vevarm med rätt mått i och med att returfrakten skulle kosta mer än vevpartiet men icke. Det blev till att skicka tillbaks hela vevpartiet vilket kostade 295kr. Dålig affär för crc som nu får betala ca 600kr för ett vevparti dom förmodligen redan sålde för under inköpspris. Dessutom dålig affär för mig som får vänta på att paketet ska komma fram och sen får vänta på att det kommer tillbaka.

Jag har köpt mer saker på crc men det är dom två senaste gångerna fel saker har kommit vilket är lite oroväckande. Min slutsats är alltså att det är lite lotteri att handla på crc.

/erik

Chainreaction har REA
CRC är schyssta iallafall. Har aldrig haft några problem med att beställa från dem. Men de skickar ju mail varje vecka att de har värsta rean hela tiden dock... :)

Tillbaka
Topp