Chainreaction

Chainreaction
Ähh, det är i praktiken samma betalsystem på alla ställen. Att det snos nummer är mer korttillverkarnas problem. Fast det är ju osis om det strular, det kan ju blir lite avvaktan på att rätt folk ska fixa tillbaka pengarna.

/Freddo

Chainreaction
Är iof inte Crc men har beställt en del prylar från Action Sport bla ett hjulpar

Fun Works 3Way Pro Disc Custom Laufradsatz für MTB 26 Zoll
Hub:Fun Works 3Way Pro disc VR+HR 6 Loch weiss
Nipples:Alu blau
Rim:Mavic XM 719 disc schwarz
Spokes:Sapim Race 2.0/1.8 schwarz

För 3050:- med frakt

och trodde jag skulle få bygga dom själv, 6 dagar senare var dom på posten färdigbyggda !!!!

Beställde lite mera saker som skickades 110308, idag kom en budbil med dom och jag bor i Sundsvall.

Har liten erfarenhet från att beställa från Tyskland men det jag har beställt är ca 3/5 av priset i Sverige smat att det levereras snabbare än inom vårat land.

Chainreaction
Fick hem ett paket idag. Otroligt dåligt att skicka en burk byxfett utan locket på. Dessutom var foliet skadat. Det kommer ju torka ut! får fixa egen behållare. Min poäng är att det är riktigt uselt av någon att packa ner en ofullständig produkt på det uppenbara viset. Orkar inte bråka med dom om det, ville bara få ut lite besvikelse här :)

Chainreaction
skogsvakt skrev:
-------------------------------------------------------
> Fick hem ett paket idag. Otroligt dåligt att
> skicka en burk byxfett utan locket på. Dessutom
> var foliet skadat. Det kommer ju torka ut! får
> fixa egen behållare. Min poäng är att det är
> riktigt uselt av någon att packa ner en
> ofullständig produkt på det uppenbara viset.
> Orkar inte bråka med dom om det, ville bara få
> ut lite besvikelse här :)

Ärligt talat tycker jag att du ska dra iväg ett mail till dom bara för att påpeka att du är missnöjd. För klagar man inte på det man är missnöjd med hos en handlare så har de ingen chans att förbättra det. Sen kan jag nog hålla med om att det är dåligt att packa ner något sådant men ändå .. hör av dig och klaga så att dom gör rätt nästa gång :)

Chainreaction
Hej!
Handlade lite grejer från Crc förra veckan!
Köpte två tröjor, ett par shorts och ett par dojjor ....
Fick ett paket och hämtade ut det igår och då vad bara skorna med, på kvittot som låg med i lådan stod bara skorna med så dom har nog inte missat att lägga i det andra.

Loggar jag in på hemsidan står hela orden med alla grejer som dispatched

Nu till frågan! Ni som handlat från crc tidigare! Är det vanligt att ordern kommer i olika paket?
Ska man avakta och hoppas att resten av grejerna dyker upp i veckan som kommer eller ska man ta kontakt med dem direkt?

Chainreaction
hämtade ut en order i fredags och den var delad. Ett hjul gick med spårbart nummer och resten kommer troligen med posten i morgon måndag. Dock stod det olika sändnings sätt på ordern i mina sidor. men har även ett annat paket på g därifrån som skickades i fredags och då stod det i mejlet att det kan gå i olika sändningar.

Det stod bara hjulet på fraktsedeln jag hämtade ut i fredags.

Tycker CRC är mycket bra

Chainreaction
Läste igenom mina mail från crc mer noggrant nu!
Verkar som min order kommer i två sändningar pga av olika saker kommer från olika orter i landet.
Tack för all hjälp och nästa gång ska jag läsa igenom hela mailen och inte bara de första 3 raderna! :)

Tillbaka
Topp