[Chix DH träning] Ale Bikepark - 17 Juni !

Hon heter Anna (rosa på forumet) och cyklade på en hyrcykel och lånade skydd så hur hon såg ut för dagen vet jag faktiskt inte.

Senast redigerad av en moderator:
hmm. skall kika ikväll. Svårt att identifiera när både hjälm och glasögon brukar täcka större delen av ansiktet men jag gör ett sökande.

Jan_martinsson skrev:
-------------------------------------------------------
> Hon heter Anna (rosa på forumet) och cyklade på
> en hyrcykel och lånade skydd så hur hon såg ut
> för dagen vet jag faktiskt inte. men jag provar
> lägga in en bild i alla fall

Har lite bilder. Hinner inte lägga upp dem för det bär iväg till Gesunda om några timmar. Nästa vecka kommer det dyka upp lite bilder tror jag

Vet inte om Anna fastnade på någon bild dock. Men det märker vi! Om inte så får hon ta sig till Alebacken igen...

Bettan!

Upplägget känns riktigt seriöst och välgenomtänkt. Det känns att det ligger tankeverksamhet bakom! Ca 4st/tränare verkade fungera bra. Tror att fler kan bli lite mycket att hålla koll på för den som håller träningen. När Jon höll i sin del var det en till kille med som oxå var med och påpekade justeringar. Det var verkligen super. Det är svårt med teknikträning, så all hjälp man kan få är super. Alltid bra med fler synvinklar! Kan dock vara krävande att få ihop såpass många tränare, kan jag tänka mig.
Jag tycker att ni tagit ett superinitiativ med tjejträningar. Både kul att träffa nytt folk samt vansinnigt lärorikt. Killarna är nog lite avis:-) Tjejerna får väl hålla boyscamp när vi blivit fullärda. Hehe!
Kan knappt vänta tills nästa gång vi cyklar.

I Ale fick man ett ruskigt bra bemötande av personalen. Hjälpsamma på alla plan:-) Tyvärr så fick jag låna en vrål DH hoj, så nu tror jag att jag kommer att bli ett antal tusenlappar fattigare!!! En otrolig skillnad att köra en rejäl väldämpad hoj jämfört med en XC. Fasen det här med materialsport...:-)

Tror att Anna hade en grön hjälm, kan det stämma?

Gonken! Hoppas att ni inte regnar bort i Gesunda. Själv beger jag mig till Jylland över helgen för lite plaskande i vågorna:-?

Trevlig midsommar på alla happysar!

Min hjälm var nog röd tror jag men det behövs inte letas rätt på bilder. Vi ska till vallåsen på söndag och lura svärfar nerför backen så sambon får se mina framsteg IRL istället ;-)
Var för övrigt och cyklade en liten tur i regnet idag och vilken skillnad kvällen hade gjort för självförtroendet i nedförsbackarna! Grymt!

Trevlig midsommar på er allihopa,
/Anna

Tillbaka
Topp