Clas Ohlson-lampa

squarepusher

Aktiv medlem
Clas Ohlson-lampa
Hej,

Jag köpte denna http://www.clasohlson.se/Product/Product.aspx?id=46100815 idag utan att veta om den är värd pengarna...

Har någon testat/köpt den och vet om den är något att ha?

Ifall det finns någon annan lampa (LED) under ca 400kr som är ett bättre köp är jag intresserad av era åsikter.

Jag ska ha den till pendling och har ett parti som går genom skogen som är helt oupplyst och jag behöver lite bättre ljus där.

Clas Ohlson-lampa
Till det har jag en pannlampa. Men duger de till att ha på mörka grusvägar med potthål och dyl?

@happy skrev:
-------------------------------------------------------
> jag köpte 2st. av föregångaren för någon
> vecka sedan. Tyckte inte att de dög för lite
> teknisk stigcykling.

Clas Ohlson-lampa
squarepusher skrev:
> Till det har jag en pannlampa. Men duger de till
> att ha på mörka grusvägar med potthål och
> dyl?
>

ja det tycker jag att de funkar till.

Clas Ohlson-lampa
Jag kör på ett antal (2-3st) Jula-lampor för 29:- styck. Väger nästan inget å lyesr hyffsat bra. + en kompletterande pannlapa så är man hemma. Funkat görbra för mig.

Clas Ohlson-lampa
Aja... jag har spräckt kartongen och får väl försöka klara mig med denna nu då. jämförde med gamla lampan och denna är betydligt bättre så jag har iaf uppgraderat mig...

gille skrev:
> Nu har jag testat den. Den funkade sådär,
> cyklade rakt ner i ett potthål som aldrig såg.
>
> Jag tror dock att andra ser mig.

Clas Ohlson-lampa
Thomas skrev:
> Köpte föregångaren till den där idag, på
> halva reapriset (79:-) och den funkar finfint. :)

Samma sak här, jag tänker ha den som reservbelysning om pannlampan lägger av. Den borde funka ok för att ta sig hem, hoppas jag iaf :)

Clas Ohlson-lampa
Men där jag brände ner i hålet (allt höll men det small bra) var det kolmörkt. Tror knappt halogen hade hjälpt (22:00 hagaparken stockholm, inga lampor inom ett par hundra meter).

Tillbaka
Topp