Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
jomper sa:Nä, Comviq är varumärket för dem.
jomper sa:Nä, Comviq är varumärket för dem.
xyz-saft sa:jomper sa:Nä, Comviq är varumärket för dem.
Tack! Åldersnojjan släppte precis lite. :)
Luthman Photography sa:Är det inte bara tonåringar i storstäder som har Tele2?
Liksom de över 55: https://webbutik.comviq.se/senior/fastpris-senior.htmljomper sa:Nä, Comviq är varumärket för dem.
Stämmer verkligen det?Bonzo sa:Tele2 har ju redan sedan tidigare sålt av stora delar av sitt egna nät till Telenor (Bredbandsbolaget)
H. sa:https://www.dn.se/ekonomi/tele2-och-comhem-gar-samman-i-gemensamt-bolag/
Jaha. Nu kommer man inte undan skiten om man har Tele2 som mobiloperatör. Dags att se sig om efter annat kanske?
HåkanC sa:Stämmer verkligen det?Bonzo sa:Tele2 har ju redan sedan tidigare sålt av stora delar av sitt egna nät till Telenor (Bredbandsbolaget)
Är det inte så att både Tele2 och Telenor båda äger lika mycket i Net4Mobility?
"Net4Mobility is a joint venture between Telenor Sweden and Tele2 Sweden https://net4mobility.com
/Håkan
Bonzo sa:HåkanC sa:Stämmer verkligen det?Bonzo sa:Tele2 har ju redan sedan tidigare sålt av stora delar av sitt egna nät till Telenor (Bredbandsbolaget)
Är det inte så att både Tele2 och Telenor båda äger lika mycket i Net4Mobility?
"Net4Mobility is a joint venture between Telenor Sweden and Tele2 Sweden https://net4mobility.com
/Håkan
Mjo, fast det där är väl bara mobilt? Jag syftade på Tele2's nät för kabel-TV och bredband (TP-nät i flerbostadshus) som såldes av och numera ingår i Telenorkoncernen under namnet Bredbandsbolaget. Det känns lite märkligt att de nu ska ge sig in kabel-TVsvängen igen iom sammanslagningen med ComHem men vem har sagt att affärer måste vara logiska, huvudsaken är väl att rätt personer får feta bonusar.
Hela branschen känns som ett enda stort gruppkn...ll där alla har med varandra att göra på ett eller annat sätt. Att det sedan säljs tjänster under olika namn och systerbolag är ju bara en illusion för att vi som konsumenter ska luras att tro att marknaden är öppen.
DT sa:Ganska svalt mottagande på aktiemarknaden. Tele2 är ner 6,5% och Com Hem upp 5,5%, vilket sammantaget innebär ett par miljarder i förlorat börsvärde för båda bolagen totalt idag. Börsproffsen kanske läser Happy?
Precis, det är just det "det finns även tillgång till analoga kanaler". De går inte att välja bort, och högst troligen betalar ni 40-45kr för anslutningen inkl analoga kanaler och kanske 40-45kr för de digitala. Vi sade att vi inte vill ha analoga, men det var tvärt nej. Så tvångsanslutningen innebär att bara vara ansluten innebär en kostnad per lägenhet, helt oavsett om föreningen eller någon medlem tecknat några tjänster.Kvalster sa:Det är förmodligen en fråga om förhandling med Comhem och inte någon tvångsanslutning. Jag bor i en BRF som har avtal med Comhem men det är ett avtal om digitalt utbud där 12 (tror jag) kanaler ingår i basutbudet för föreningen för 85SEK/månad och där ingår SVT1/2 och TV4 som HD-kanaler. Det finns även tillgång till analoga kanaler.
Sambal Oelek sa:Jag har Bredband2 internet, undrar om de har något med Tele2 att göra med tanke på namnet!? :)
Jimel sa:Sambal Oelek sa:Jag har Bredband2 internet, undrar om de har något med Tele2 att göra med tanke på namnet!? :)
Skulle aldrig bli kund hos någon med så dålig reklam!
ooms sa:40% av vad?
Konkret sa:40 procent i vinst gör comhem enligt p1 iaf.
ForesterGuy sa:Konkret sa:40 procent i vinst gör comhem enligt p1 iaf.
Vad säjer Vänsterpartiet om det?
Du menar kanske snarare att inga vanliga människor tjänade pengar på att bygga den ;-)Frankenstein's Bike sa:Nu ska jag at en tur i min Trabant, den är bra för ingen tjänade pengar på att bygga den. Det är kvalitet det!
Frankenstein's Bike sa:ForesterGuy sa:Konkret sa:40 procent i vinst gör comhem enligt p1 iaf.
Vad säjer Vänsterpartiet om det?
Det går fint, så länge det inte handlar om vinster i välfärden och att man gör ett bra jobb. Gör man ett uselt jobb så kan man göra vilka vinster man vill. Fråga Ilmar, han har utrett detta och vet allt.
Nu ska jag at en tur i min Trabant, den är bra för ingen tjänade pengar på att bygga den. Det är kvalitet det!
ForesterGuy sa:Jimel sa:Sambal Oelek sa:Jag har Bredband2 internet, undrar om de har något med Tele2 att göra med tanke på namnet!? :)
Skulle aldrig bli kund hos någon med så dålig reklam!
Reklam?
Fast jag har ju ingen TV, och kör med annonsblockerare på de flesta sajter...
Rattnalle sa:Att hålla på pengar är ett väldigt effektivt sätt att få som man vill..
Bättre än att betala och säga "snälla".Oskar sa:Rattnalle sa:Att hålla på pengar är ett väldigt effektivt sätt att få som man vill..
Mot ett företag som omsätter 5,7 miljarder SEK?
Mini_me sa:Bara bestrida fakturan och skita i att betala. Låt dom jaga dig istället för du ska ringa och härja.
Sen är grundregel nr 1 att komma förbi första tomten och få tag på nån i rad 2 eller 3. Dom ogillar tjafs och viker ner sig ganska fort.