Freeskier skrev:
-------------------------------------------------------
> Nu börjar mitt hat mot Com Hem luckras upp en
> aning, men bara en aning.
>
> Senaste ronden:
> Samma gamla vanliga fel är tillbaka,
> uppkopplingen klipps då och då för kortare
> eller längre perioder.
> Detta varnade dock teknikern om vid senaste
> besöket, att det kanske skulle krävas ett besök
> till för att byta ut mitt specialuttag till ett
> vanligt.
> Så idag ringde jag kundtjänst...som svarade
> direkt! Ingen telefonkö, måste vara vädret?
>
> Tjejen i kundtjänsten tittade på ärendet och
> sa:
> "Såhär länge får det ju inte ta att fixa ett
> fel men jag får bara ge max 800kr i kompensation
> och det här tycker jag är värt mer. Jag mailar
> "kundrelationsavdelningen" att de ska kontakta dig
> med ett erbjudande om rejäl kompensation."
> Hon flyttade även tillbaka mitt ärende till
> teknikerna så att de får boka en ny tid och
> komma hit å byta mitt uttag.
>
> Visserligen misslyckas de fortfarande med att
> leverera tjänsten men kontakten med deras support
> och tekniker är en helt annan upplevelse än
> tidigare.
>
> Har ComBort äntligen förstått att deras
> kundtjänst/support varit under all kritik och
> faktiskt gjort något åt det?
>
>
> Färdigjobbat, nu ska jag ut och leka i skogen!
för allt i världen, ropa inte hej innan du fått nått. det finns trevliga o duktiga personer på supporten. men ibland lovas det mycket, o hålls kort. jag bytte ju som sagt min digitalbox 4-5 gånger osv. som står tidigare i tråden. till sist sa en mycket trevlig tjej i supporten att jag skulle få byta till en HDTV pvr box gratis (efter att ha pratat med sin chef), eftersom jag testat en HDTV box o fått bättre resultat, ända hållhaken var att jag skulle behöva försöka reparera min befintliga digitalbox en sista gång, skulle det inte funka, skulle jag bara behöva ringa in o säga till så skulle de skicka ut en HDTV pvr box, MEN nu till det fina, när jag får tillbaka boxen o det inte funkar, så ringer jag ju självklart för att få en HDTV box jag blivit lovad, tyvärr får jag ju inte prata med samma trevliga tjej, utan nu med nån annan, som bara säger att "nej, det kan vi inte lova att ge dig, står inget om det här" osv. inte förän jag klagat hos deras reklamations avdelning, o även påpekat att jag blivit lovad en HDTV pvr box, så fick jag en. o då var det andra gången jag hade klagat hos dem, o den andra "reklamationen" ja gjorde lade han i supporten på att det var brådskade. den första reklamationen ringde de mig om 3 månader efter att ja fått min nya hdtv box, då var ju problemet redan löst :D
säger inte att du inte kommer få rejäl kompensation, men vänta tills du verkligen fått nått :D