Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Hej
idag ärvde jag en sån här av min farbror?
Vilken håj. Hängt på väggen i 40 år typ? helt galet.
Någon som vet något om dom?
Fungerar 28-630? Isf finns Continental Supersport Plus.Måste byta däck 25-630 27. Kan kanske bli svart att hitta
Tack? Är de tubdäck??Fungerar 28-630? Isf finns Continental Supersport Plus.
![]()
Köp Continental Däck 28-630 Supersport Plus Svart på HBS
Beställ Continental Däck 28-630 Supersport Plus Svart online snhollandbikeshop.com
Var ute och testade den. Den har hängt på väggen i typ 40år. All växlar allt funkade på den. Helt galet.Är ingen uttalad Crescent fan men fan vad gött att få ett sådant objekt helt gratis! Känns som en riktig cykel.
Eller hur! Skit skön att cykla påTycker styret är särskilt attraktivt.
Finns de något värde i gamla cyklar?
Nä. Hade du tubfälgar - det missade jag isf.Tack? Är de tubdäck??
Vad skådas? En Monark 584 från 30-talet? Med pakethållare i plattjärn och Trelleborg Nian bakdäck i konstgummi?Hängt på en vägg i 40 år. Vilket lyxliv! Denna har stått i en ladugård i säkert 50 år. Funkar prima den med.Visa bilaga 501310
Inte helt säker, men vill minnas att Executive är i rostfritt och skall hanteras med viss varsamhet då de kan spricka.Ja. Särskilt i sällsynta titanramar. Men jag röstar för att du ska behålla den.
Titan, inte rostfritt..Inte helt säker, men vill minnas att Executive är i rostfritt och skall hanteras med viss varsamhet då de kan spricka.
Ok. Då minns jag fel.Titan, inte rostfritt..
1940 mer exakt. Verkar vara någon form av militärcykel för befäl. Satt schysst OEM Monark däck på fram åtminstone. Det hade dock sätt sina bästa dagar och har bytts mot Biltema ditton. Men den goa skinn sadeln är kvar. En riktigt raket med sina 29"s hjul och novo nav med halvtaskig broms.Vad skådas? En Monark 584 från 30-talet? Med pakethållare i plattjärn och Trelleborg Nian bakdäck i konstgummi?
Wow?1940 mer exakt. Verkar vara någon form av militärcykel för befäl. Satt schysst OEM Monark däck på fram åtminstone. Det hade dock sätt sina bästa dagar och har bytts mot Biltema ditton. Men den goa skinn sadeln är kvar. En riktigt raket med sina 29"s hjul och novo nav med halvtaskig broms.Visa bilaga 501344Visa bilaga 501345