hammarstromh
Medlem
Crescent fulldämp
Någon som kan berätta nått om denna cykeln?
När börjar den säljas, pris komponenter?
Tackar på förhand
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Kneecap sa:
hammarstromh sa:Fick svar av Crescent att det är en fulldämpad Mjölner, en prototyp
Lillgammal sa:hammarstromh sa:Fick svar av Crescent att det är en fulldämpad Mjölner, en prototyp
Det är kränkande att kalla det där katalogskrället för mjölner när den gamla var ett monster
http://ep1.pinkbike.org/p4pb1488909/p4pb1488909.jpg
landen sa:Den är cykeln har ju jag ägt och tävlat på i 2 år! Kul att det är en prototyp, trodde Crescent hade mer ambitioner än så.
Jensen sa:Noteras att det står på cykeln att den designats sv crescent. Vill minnas att det även står nått om designad i Sverige.
Kneecap sa:Jensen sa:Noteras att det står på cykeln att den designats sv crescent. Vill minnas att det även står nått om designad i Sverige.
Tjena!
Räcker väl med att kalla den "designad i Sverige" om man gjort dekalerna?
Helt ärligt skulle jag tro att det är en identisk ram med identisk kolfiberlayup. Känns omständigt att variera en sådan parameter beroende på vem som ska ha ramen.Jensen sa:Kneecap sa:Jensen sa:Noteras att det står på cykeln att den designats sv crescent. Vill minnas att det även står nått om designad i Sverige.
Tjena!
Räcker väl med att kalla den "designad i Sverige" om man gjort dekalerna?
det var lite ironi i mitt inlägg :D tyckte det var komiskt att de skriver så, när man kan finna en sådan lik hoj hos kinasäljare. som någon skrev, bara för att de använder befintlig gjutform hos nån kina fabrik behöver kolfiberlayupen inte vara densamma och troligen inget fel på ramen, man får ju svenska garantier på köpet med, men ändå komiskt att man säger att man designat den, när det inte känns som om man gjort det :D
ceel sa:Det var inget som återfanns på mässan dock.
Stream sa:Hongfu 036 rätt ur katalogen.
KJS sa:Stream sa:Hongfu 036 rätt ur katalogen.
Nej nej, enligt Crescent har man ju anställt en person som utvecklar ramen från grunden =) Blir intressant och se i hur prissättningen blir jämfört med det märket i Sverige som brandar om billiga kinaramar.
Mathias B sa:Det jag inte förstår är varför de inte klistrat på Crescent-klibbor på Bianchis ramar.
Jeppe_E sa:Det förstår du väl... Då hade ju alla som väljer "italienskt" för att det är finare än allt annat på marknaden löpt amok ;)