Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Hoppade över det trevliga erbjudandet att åka med mtb gänget. Jag har inte det klippet köra med fulldämpande, snabba och tekniska mtb åkare med cross ;)
Nåja jag hade kamera med mig..
En frusen Stizze.
Det var skitiga,sugande och härliga grusvägar i Erstavik. Där det inte har plogats är det snö/is.
Inte ensam ute i landsbygden. Skogsverkningen skall ge klirr i kassan.
Hjortarna verkade vara glada över att snön hade försvunnit. De sprang iväg när jag tipsade om ett bra recept på hjortgryta.
Efter kört vilse i Tyresö så hittade jag Flaten. Det gick att hitta ett lerigt spår. Men mycket ligger under snön. Men snart så!
Har Flaten bävern slagit till även vid badet?
Orkar inte göra rent crossen efteråt. Men skitig blev den.
Både och. De delar närmast Skarpnäck där var det bart. Men sen är det 50/50. Alla stigar runt själva Flaten är under snön. Men det går köra en runda Erstavik+ valda delar av Flaten.
STIZZE skrev:
-------------------------------------------------------
> Det blir ju så kort då bara?
Jag körde väl 1 ½ h igår i rulltid. Det är väl okey för sådana rundor. Det går ju alltid köra lite asfalt förbi sköndal efteråt. Men snön skall bort nu! Funderar kolla till flaten på söndag kväll.
Om två veckor SKALL det gå att köra Erstavik, Wättinge gårdsväg (Tyresö), genom Tyresta till Brakmarsvägen, traktorvägen till Åvavägen, Tyresta gård, Vendelsö, Trollbäcken, Älta, Flaten osv. Det borde väl bli en runda på ~3 timmar.