Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
JockeS sa:surfar in på cyclecomponents.se och blir slussad direkt till cykelkraft.se?
Whats up?
Ja, tänker osökt på när Olof Stenhammar försökte köpa Londonbörsen...Kung Stalle sa:Det där går bara inte ihop. Det blir syntax error, does not compute i min hjärna. Cykelkraft, en lite skitbutik som är sämre än allt vs. en kompetent webbshop, Cyclecomponets. Nå måste ha gjort nåt fel eller så är tiden ur led.
Stalle
+1marr sa:Det känns som att de behöll fel websida.
tobo sa:+1marr sa:Det känns som att de behöll fel websida.
samt fel sortiment, t.ex. verkar Drössiger och Surly försvunnit medans Kross finns kvar.
Kung Stalle sa:Det där går bara inte ihop. Det blir syntax error, does not compute i min hjärna. Cykelkraft, en lite skitbutik som är sämre än allt vs. en kompetent webbshop, Cyclecomponets. Nå måste ha gjort nåt fel eller så är tiden ur led.
Stalle
HejPåDej sa:Meh, först blir happymtb Happyride så nu stämmer inte klubborna på hojen... Nu känns dessutom Kedjestagsskyddet från Cyclecomponents superduperomodernt.... Hela cykeln känns som nått rullande museum...
Ungefär som byta ut namnet på Sveriges största cykelsajt?tobo sa:Oavsett så verkar det vara ogenomtänkt att ersätta det inarbetade namnet Cyclecomponents med totalt okända Cykelkraft.
Luthman Photography sa:Jag har nästan aldrig handlat från Cyclecomponents, mest tyckt att deras frakt var orimligt dyr (och inte bättre än någon annan). Och att deras sortiment liknade CRC, lite konstigt gott och blandat men oftast inte det jag ville ha.
Mr Orange sa:Ungefär som byta ut namnet på Sveriges största cykelsajt?tobo sa:Oavsett så verkar det vara ogenomtänkt att ersätta det inarbetade namnet Cyclecomponents med totalt okända Cykelkraft.
christoffertyrefors sa:Mellanklassen och de enklare delarna har däremot varit svårt, vilket primärt beror på att de inte kunnat sälja cyklar från de stora svenska varumärkena. Cykelbranschen ser ut som så att om du inte har en fysisk butik så får du inte tillgång till stora delar av detta sortiment.
Road_Runner sa:Kung Stalle sa:Det där går bara inte ihop. Det blir syntax error, does not compute i min hjärna. Cykelkraft, en lite skitbutik som är sämre än allt vs. en kompetent webbshop, Cyclecomponets. Nå måste ha gjort nåt fel eller så är tiden ur led.
Stalle
Detta är i bästa fall gammalt Stalle när besökte du butiken sist :-)
christoffertyrefors sa:Jag är inte exakt med på hur du menar?
christoffertyrefors sa:Givetvis! Vi flyttar till Välsviksleden (några kilometer från gamla stället). Vi håller som sagt var på med flytten "as we speak", men beräknar att vi är helt igång någon gång i början på nästa vecka. Då kommer utlämning på lagret igång igen. Vi kommer även erbjuda utlämning i butiken i Täby.
Kung Stalle sa:Jag vet inte hur lång tid lång tid är men för två år sen var jag där. Då hade jag lika gärna kunnat gått in i en husdjursaffär. Chansen att nån av butikerna skulle kunnat lösa mina cykelrelaterade bekymmer kändes lika stor.
Stalle