cola
Aktiv medlem
cyclocross eller racer+ lagon komponentsniva for lvg
Sitter och klurar pa en tredje cykel. Tankte mig nagot att tvinga mig runt vattern men tankte anvanda den lite mer. Har en just hardtail som flyter i skogen och en hygglig hybrid som funkar med barnsadeln. Fragan ar, racer eller cyclocross. Hur racig kan man fa en cyclocross, skulle jag svara mig runt vattern? Skulle aldrig ta den i skogen, alskar verkligen min trimmade stumpjumper. Asfalten pa vastkusten ar dock sa dalig att en cyclocross kanske inte hade varit sa tokigt anda... Cykeln kommer hur som helst bara att att fa smaka asfalt och funka som pendlarhoj i traningsklader... Ursakta ordbajset, har nagot kletigt under skon, fastnat i clipset. Na, vad tycker ni?
Edit: Nu funkade sokmotorn p ahppy igen, andra har haft samma fraga, tom en som hade en stumpjumper i garaget, blir nog en cx for mig me! Ska aldrig surfa pa nagon annan sida an happpy ;-)
Edit: Nu funkade sokmotorn p ahppy igen, andra har haft samma fraga, tom en som hade en stumpjumper i garaget, blir nog en cx for mig me! Ska aldrig surfa pa nagon annan sida an happpy ;-)
Senast redigerad av en moderator: