Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
En ping typ 20 år senare.. har googlat som en tok och försöker få reda på om det är skillnad på expert och vanliga original mares ramen. Är det någon vet om det är skillnad på ramarna?Haft focus mares har nu mares expert. Toknöjd med båda (bytte bara för att få ultegraväxlar, fjantigt men sant. )Har kört förra årets cx-cup, all vinterträning ute, både finnmarken och mörksuggan på den samt en långsväng med kärra Örebro-rättvik ToR. Helnöjd. Jag har mina extra bromshandtag kvar och får en del spe för det men det struntar jag fullkomligt i. Focus skrivbromshoj är ju döläcker men går bort för min del eftersom jag inte kan hålla mig ifrån lite tävlande.
Mevaf… trodde du var en av forumets främsta cx-experter! :)Ingen aning. Har aldrig haft Focus.
Hur gamla Focus Mares ramar? 2009 testade tidningen TourEn ping typ 20 år senare.. har googlat som en tok och försöker få reda på om det är skillnad på expert och vanliga original mares ramen. Är det någon vet om det är skillnad på ramarna?
Ännu lite äldre, typ 2005-2007, tror jag. Har försökt få fram gamla kataloger men inte lyckats. Har haft svårt att datera ändringar på ramarna osv utav att bara googla runt.