cyclocross

cyclocross
emmer sa:
H. sa:
Pepperazzi sa:
Verkar vara svårt att få Evans att skicka Norco till Sverige. Har kikat på en Torrent, och den gick inte få till Sverige av nån anledning. Kanske gäller andra regler för cx.
Är det tillåtet att göra så?
Vill du påskynda att det är en skyldighet att sälja bara för att någon viftar med pengarna?

Alltså, kan norco förbjuda Evans att sälja till Sverige?

cyclocross
H. sa:
emmer sa:
H. sa:
Pepperazzi sa:
Verkar vara svårt att få Evans att skicka Norco till Sverige. Har kikat på en Torrent, och den gick inte få till Sverige av nån anledning. Kanske gäller andra regler för cx.
Är det tillåtet att göra så?
Vill du påskynda att det är en skyldighet att sälja bara för att någon viftar med pengarna?
Alltså, kan norco förbjuda Evans att sälja till Sverige?
Vad phan tror du?

cyclocross
Att Norco är dumma i huvudet och att jag kommer köpa en konkurrents produkt?

Och att såna avtal är ett jädra otyg.

Aja, det får bli ett mail till Evans.

cyclocross
cyclocross
Så hur var det nu med storlek då? Jag är som sagt 175. Ska jag ha en 53 eller 55? Upplever min 56 racer som något för stor, men det går ju att byta till kortare styrtam å andra sidan.

cyclocross
På den cx som jag har som är pinnacle arkose 3 så rekommenderar dom 51cm från 171 - 178cm och 54cm över 178cm. Tror man brukar vilja ha mindre storlek på cx än racer om man har tänkt använda den till stig.

cyclocross
Kolla stack och reach på en cykel som passar dig, sen kollar du vilken stl du ska ha. Är det gränsfall, ta den mindre.
Eller om du vet att du vill ha en större, så går det också.

Tillbaka
Topp