carl-einar
Aktiv medlem
Cykel för 10-åring för blå/ röda leder i Åre
EDIT 2: sorry för min luddiga frågeställning, provar igen. Sonen har prövat pumptracken, gröna och blå leder (stubinen, Mineralen) i Åre och tycker det är kul. Nästa år vill han prova röda och testa att hoppa. Idag har han en Iskabikes Creig 24.
Nu börjar jag kolla på ny cykel och undrar vad ni tror kan funka bra för honom.
EDIT: Ändrar frågan till vilka cyklar som finns med samma kvalitet som VPACE Moritz 27,5?
Är det någon som kan säga något om den ena cykeln är bättre än den andre, vad det gäller komponenter osv. Nize one är billigare, är det också en enklare cykel?
nize.bike
www.vpace.de
Nu börjar jag kolla på ny cykel och undrar vad ni tror kan funka bra för honom.
EDIT: Ändrar frågan till vilka cyklar som finns med samma kvalitet som VPACE Moritz 27,5?
Är det någon som kan säga något om den ena cykeln är bättre än den andre, vad det gäller komponenter osv. Nize one är billigare, är det också en enklare cykel?
Kinderfahrrad Nize One 26/27.5: Next Level Kinderbike
Dieses Bike fährt in einer anderen Liga: Entdecke ein völlig neues Fahrerlebnis mit dem Nize One 26/27.5 für Kids. Jetzt bestellen.
MORITZ26 Kids Enduro Bike
MORITZ26 – - the full-suspension trail rocket which runs on the 29er principle. For kids from approx. 1.30 m. With Manitou Machete suspension fork…
Senast ändrad: