cykel kläder?

cykel kläder?
Jag brukar köra i underställströja, fleece och skaljacka. På sommaren: Underställströja om det är en lång tur och lite kyligt, annars en T-shirt.
 
cykel kläder?
Jag brukar köra, hmm, nåra intersport kallingar, WE brallor, teamsportia strumpor och nån cukel t-shirt, och benskydd, det är grummt som fan typ...

o DC, etnies eller plain lazy skor =)
 
Senast redigerad av en moderator:
cykel kläder?
jonasp skrev:
-------------------------------------------------------
> lägg upp en bild på ditt lycraställ!



Menar du mitt sprit team whannabee ställ? de äger =) de brukar jag ha när jag är hemma själv och vill mysa, dressed to kill lixåm =)
 
cykel kläder?
Cykelbrallorna tycker jag gör susen för bekvämligheten. Det är de som är det viktigaste. Jag ser ingen viktig anledning att köpa cykelkläder bara för att du cyklar. Såklart att det finns anledningar som luftmotstånd och tillhörighet men igen är bekvämligheten det viktiga. Klä dig i det du trivs i. Annars hänvisar jag till mitt svar ovan.
 
cykel kläder?
Det finns ju baggy brallor med stoppning så det blir skönt för röven...
E rätt skönt å köra i tight lycra när man har vant sig.
Kyler av all överskottsvärme.

Sommar kollektionen alltså...
 
cykel kläder?
Jag kör som Lekeberg, tunnt underställ, fleece eller tunn ylletröja och sedan skaljacka. har en neopren hoodie som jag kör under skaljackan när det är riktigt kallt.
 
Tillbaka
Topp