Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Velotek eller Sportson skulle jag chansa på.Henrik_E sa:Trådåteranvändning.
Var i Uppsala är det troligast att man hittar bromsbelägg till SRAM Red skivbromsar?
ooms sa:Velotek eller Sportson skulle jag chansa på.Henrik_E sa:Trådåteranvändning.
Var i Uppsala är det troligast att man hittar bromsbelägg till SRAM Red skivbromsar?
Henrik_E sa:Kan meddela för framtida behov att Sportsson i Boländerna hade. Tyckte de var ovanligt välsorterade för att vara en Sportsson.
De är väl "husbutik"/sponsor för Upsala CK har jag för mig, så det kanske ställer lite krav på dem.Henrik_E sa:Kan meddela för framtida behov att Sportsson i Boländerna hade. Tyckte de var ovanligt välsorterade för att vara en Sportsson.
ooms sa:De är väl "husbutik"/sponsor för Upsala CK har jag för mig, så det kanske ställer lite krav på dem.Henrik_E sa:Kan meddela för framtida behov att Sportsson i Boländerna hade. Tyckte de var ovanligt välsorterade för att vara en Sportsson.
Fast man får räkna med att polisen kommer och tar cykeln när rättmätige ägaren hör av sig...ficklampa sa:Har hört att Bibblans cykel säljer schyssta begagnade cyklar.