Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jag kör med en Garmin Fenix 3HR på styret vilket fungerar väldigt bra. Vill jag ha puls tar jag på mig ett pulsband eftersom mätningen på handleden är rätt usel.Enklas att ha cykel data på styret, eller multisportklocka på armen.
För tid, distans, puls. Kartor inte så viktigt när ja kör stigar, lite kul efteråt.
tror ingen klocka har liknande saker.
Varför tror du det?
Själv har jag stängt av incident/crash detection på både klocka och cykeldator eftersom det blir för mycket falsklarm.
Känns som en cykel specifik funktion. Men kanske finns i klockorna?
Även om den ger falsklarm ibland så räcker det för personen som får larmet att se om man fortfarande är i rörelse. rör du dig så har du inte krashat.
Visst, Men visste inte dom hade den funktionen i klockorna. Kanske är ett alternativ istället för en cykeldator då.Triathleter med multisportklocka, cyklar inte dom?
Min klocka ringer 112 också, det känns lite onödigt att falsklarma dom.
Garmin har liknande funktion. Edge 530 skickar sms vid crash.Skulle gått på en Wahoo element bolt.
viktigaste funktionen är ju realtids tracking till frugan och att dom larmar om man kraschar. Kör man alltid flera är det skit samma men är man ute själv så är det en bra funktion.
tror ingen klocka har liknande saker. Som jag tolkar det så mailas en länk ut när du börjar ditt pass till konfigurerade eposter.
Kan man få en realtidslänk?Garmin har liknande funktion. Edge 530 skickar sms vid crash.
Känns som en cykel specifik funktion. Men kanske finns i klockorna?
Även om den ger falsklarm ibland så räcker det för personen som får larmet att se om man fortfarande är i rörelse. rör du dig så har du inte krashat.
Nej. Dela din position via telefonen istället. Skicka sms när du dra iväg och när du är hemma igen = problemet löst.Kan man få en realtidslänk?
Meh. Är ju manuellt arbete :). Vill ju att länken ska skickas när jag klickar igång på cykeldator/klockan. Blir ju annars att man kommer/kan glömma bort.Dela din position via telefonen istället. Skicka sms när du dra iväg och när du är hemma igen = problemet löst.
Kan man få en realtidslänk?
Bra där. Har helt missat den funktionen faktiskt.Ja. Live Track heter funktionen på Garmins enheter.