cykeldennis

cykeldennis
Han har inte så stort lager så mycket ska beställas från tillverkaren för att kunna levereras till kund, då tar det nog 1-2veckor innan det dyker upp hos kunden.

cykeldennis
rent spontant, SNORDYRT. betydligt dyrare än övriga svenska internetbutiker.

förövrigt, om du söker på hans telefonnummer på eniro/hitta så är det registrerat på en adress i solna.

cykeldennis
@Peppe skall prova :) bra tips duh!

@actionbent köpte av en "svensk" site för att jag skulle få grejjerna fortare :/

@tim skall prova o ringa imorgon, lite besviken dock när man får grejjer från hong kong via ebay på en vecka.

Tycker faktiskt att man bör ha ett lager eller avisera lååång lev. tid.

cykeldennis
Leveransvillkor:
Normal leveranstid är 5-15 dagar beroende på var i landet du bor. Vissa avvikelser kan förekomma. Vi kan inte bli ansvarig att leverera en produkt som är slutsåld eller utgången ur sortimentet hos vår leverantör. Skulle en produkt inte gå att leverera så meddelar vi dig det via e-post eller telefon.

Så allt under en vecka vore oväntat fort :)

Så länge du faktiskt får det du beställt tycker jag du ska vara nöjd (stolt?) över att du stödjer mindre aktörer!

cykeldennis
nyagubben skrev:
-------------------------------------------------------
> @actionbent köpte av en "svensk" site för att
> jag skulle få grejjerna fortare :/
>
> Tycker faktiskt att man bör ha ett lager eller
> avisera lååång lev. tid.

Står 5-15dagar leveranstid på sidan....

cykeldennis
Spontant tycker jag alla svenska butiker har lång leveranstid.
Tar ju t ex ca 3 dagar att få en leverans från England.

cykeldennis
Handlade därifrån för ett tag sen. Efter tre veckor blev jag fundersam på den något oortodoxa leveranstiden. Efter viss mailkontakt kom det fram att de inte hade behandlat ordern än. Har fått delar av beställningen (och det gick ganska raskt efter lite gnäll från min sida). Resterande delar av ordern fanns tydligen inte. Väntar nu på att få tillbaka mina slantar...

Tji fick jag för att jag tänkte handla "snabbt" från svensk butik.

cykeldennis
Man kanske har blivit bortskämd med misco,netonet etc som levererar nästa/nästkommande-dag. Men att inte svara på mail finns det ingen bra förklaring för.

Jag har funderat på om han (dennis) har semester eller liknande, men då kunde han ju nämna det på sin sida.

cykeldennis
Mycket möjligt. Samtidigt så ska det inte behöva ta så oändligt lång tid att behandla en order och skicka iväg den, speciellt inte inrikes. Förutsatt att man har alla pinaler hemma. Har man inte det så kan det nog vara fiffigt att visa det genom lagerstatus i realtid.

Semester hade det varit fint att skylta med.

cykeldennis
Mina goggles kom idag nerdimpandes i brevlådan så ingen skada skedd. Förstår dock inte varför inte "dennis" svarade på mailet så hade allt detta kunnat undvikas :(

Tillbaka
Topp