Cykelfilm

Boman

Ny medlem
Cykelfilm
Har knåpat ihop en liten film om sommarens strapatser. Filmen är på ca 40mb och är i divx format. Skriv gärna lite kritik och annat om hur den kunnat göras bättre. Höger klicka här och spara mål för att ladda hem filmen.

Bosse

Senast redigerad av en moderator:
Cykelfilm
Kul att ni filmar när ni cyklar men slå av tid och datum och sånt så ser det mkt renare ut.
Gillade dom sista 2 minuterna bäst... säger som jänkarna "walk it off"

Cykelfilm
Tyvärr så går det inte att få bort datumet på kameran som är lite synd. Angående hjälmfrågan så har jag nu införskaffat mig en hjälm =)

Bosse

Cykelfilm
Boman Skrev:
-------------------------------------------------------
Angående hjälmfrågan så
> har jag nu införskaffat mig en hjälm =)
>
> Bosse

BRA!

Cykelfilm
Gillade filmen.

Kul att ni gjorde en rulle.

Det finns ju fler filmklipps som visats här på Happy.

Kan det inte vara dags för en Happy-rulle?

Cykelfilm
Det borde inte vara svårt att mastra en dvd och skicka på dom filmerna som zam och leo gjorde plus denna och bränna. Sen är det ju inte så dyrt att duplicera den förutsatt att man har dvdbrännare.

Lite underground :P

Cykelfilm
Här har ni en till länk www.idengatan.mine.nu/users/airs/Freeride%20in20%Kopparberg.avi (den ligger på 8mbit telia så förvänta er inte höga hastigheter, filen är dock 37mb)

Cykelfilm
Glömde skriva också, att jag har en 2 veckor gammal scott yz0a som jag inviger titt som tätt, samt boman får en ny hojj i veckan, så detdär va bara uppvärmningen, vi har värre material på band också som vi ska slänga in, så en godare version av allt kommer inom några veckor ;)!

Tillbaka
Topp