Cykelhandskar återkallas

Cykelhandskar återkallas
Ekan skrev:
-------------------------------------------------------
> Aaahhhgggg. Har precis köpt ett par nya, sköna
> och suveräna vinterhandskar med medföljande
> prostatacancer...

Du ska inte ha cykelhandskarna där...

Cykelhandskar återkallas
oxr skrev:
> Om det är Shimano Nordic ni försöker nå så
> är det bättre att ni går in på deras
> hemsida... www.shimano-nordic.com/
>
> Nu ligger Shimanos officiella info på framsidan.

tackar, jag som missat ett bindestreck

Cykelhandskar återkallas
Ta med lappen och handskarna och knata till närmsta shimanokrängare. Shimano betalar rekommenderat utpris(oavsett om du köpt dem på rea, fått eller stulit dem) till ditt konto. Du kan nog inte vänta dig stålarna det här året.

Graj skrev:
> Ha jag hadde också ett par. Betyder det att man
> ska skicka dem till CC?

Cykelhandskar återkallas
har du kvar dina 10 år gamla handskar? grym kvalitet isf!

Sam skrev:
> 30 tusen handskar * 400kr/par = 12 mille.

Cykelhandskar återkallas
Fasen, köpte ett par vinterhandskar i höstas på Allebikes rea. Underbart sköna.
Mycket kluven, lämna tillbaks eller ta denna varning som de flesta andra med en axelryckning?
Lämna tillbaka kräver ju ett nytt affärsbesök vilket man ju inte gillar nåt vidare.
Visste att det var nå´t skumt när man trodde man gjort en bra affär...

Cykelhandskar återkallas
Jag lämnade in mina nästan oanvända handskar i dag. Hoppas jag får pengarna i morgon så jag kan köpa nya. Det var skitkallt att cykla hem trots plusgrader!

Cykelhandskar återkallas
Var inne i helgen och lämande tillbaka mina handskar på cykloteket. Fick pengarna tillbax direkt.. Mycket trevligt bemött. Lite synd att man måste leta reda på ett par nya handskar som är lika bra.

MVH
Johan

Cykelhandskar återkallas
Nix,
Skeppade handskar + ifyllt formulär i vadderat kuvert till Shimano Norden för en månad sedan.
Inget hört och inga pengar på kontot sett.

/Thomas

Cykelhandskar återkallas
inte fått nå pengar än, dock hört från "källa" att första omgången av handskar som kom in, ska betalas ut ersättning för när som helst, de skulel försöka hinna innan jul, men tydligen så har det inte riktigt lyckats.

Cykelhandskar återkallas
Fick stålarna på kontot häromdagen. 205 spänn, katshing!
Obegripligt eftersom de hade kostat 399 eller nåt sånt, helt ok för jag betalade 99.

Cykelhandskar återkallas
Fick mina pengar häromdagen .Fick 350:- för två par vantar fast jag tror jag betalade minst 400:-.Verkar som dom skriver ner värdet lite.

Cykelhandskar återkallas
1084:- för fyra par handskar klirrade in på kontot idag, känns rätt bra då jag ej betalt fullpris utan 150-200kr/par på olika reor. Frågan är bara varför jag hade fyra par Shimanohanskar...

Tillbaka
Topp