Cykelkompis sökes

Nigel

Ny medlem
Cykelkompis sökes
Hej!
Jag är 21 år och bor i Skåne.
Vill ut och cykla till sommaren 1 - 4 veckor och söker nu någon som vill hänga med.
Eller ska du iväg och cykla och vill ha sällskap?
Är du intresserad så maila gärna..

Hälsningar Nicklas

Cykelkompis sökes
Var ska du åka och cykla? Var i Skåne bor du? hör med bigfish här på forumet, han bor också i Skåne och startade nyss en tråd om att åka iväg och cykla någonstans. Vill du ha sällskap här i Skåne någon gång och inte bor allt för långt bort är jag på. (:

Lycka till

Cykelkompis sökes
Tjena Lundatok!

Har du någon info om Zakopane? Jag kan tänka mig att det är ett billigt alternativ till Alperna men är det trevligt och bra?

Mvh

Tord

Cykelkompis sökes
Mja, jag pratade med en polska som tyckte att det nästan var bättre att ta sig dit på sommaren än på vintern eftersom det är lite flackare backar där i Karpaterna än i Alperna. Enklare och roligare vandring exempelvis.

Priserna vi pratar om är €10 natten för B&B + flyg med ex Wiz Air (ska vara billigt) och sen ca 20 mil transport flygplatsen -> Zakopane. Utöver detta kan jag tänka mig att man får hyra en mtb-guide.

Om det blir hyffsat billigt skulle jag kunna tänka mig att ta en vecka i början av sommaren, typ juni, i Zakopane. Skulle det vara intressant tro?

Cykelkompis sökes
Låter inte helt fel, blir det inte billigare om man kör dit, (färja) då kan man ju röra på sig lite smidigare om det skulle behövas.

Cykelkompis sökes
Jo, du har rätt, jag har ingen bil just nu så jag planerade för det... ;)

Det förenklar nog resan lite om man slipper snacka snällt med busschauffören för att få på cykeln kanske.

Cykelkompis sökes
Tord, luftar du hojen förresten? Här börjar det bli länge, lapplandsmöglet måste bara släppa snart... ;)

Senast redigerad av en moderator:
Cykelkompis sökes
Sorry jag såg inte din fråga föränn nu när jag skulle kolla vad orten hette. Det börjar definitivt bli dags, jag har skaffat ny bakdämpare som är provrullad så det är bara att köra på när isen ger sig.

/T

Cykelkompis sökes
jag vill också att snöhelvetet ska bort. det är ju inte ens snö, det är gråa avgasfärgade isbajskorvar. varför ligger det kvar? vem har bestämt det? jag blir så arg, och ingen lyssnar på mig. ingen demokrati.

Tillbaka
Topp