Cykelkompis

Ingrid L

Ny medlem
Cykelkompis
Hej! Jag bor i Björkhagen och skulle gärna ha någon/några att sticka ut och cykla med, företrädesvis i Hellas, lite då och då, även på kort varsel när andan faller på. Vore inte dumt om du/ni bor i trakten. Mina favoritspår är det gröna som går upp runt Nackamasterna och det blå. Cyklar hellre tekniskt än snabbt. Ibland tar jag min hund med, extra kul om även du har en.
Hör av dig!
Hälsar Ingrid

Cykelkompis
Hejsan!
Det e bara att hålla koll här. Vi är många som cyklar i Hellas och med jämna och frekventa mellanrum annonseras det om turer i området. Det kanske inte alltid funkar med hund, men säkert ibland.

Cykelkompis
Som sagt, många annonserar ut när dom ska hojja, jag gör det ibland.

Känner du för att sticka ut, starta en tråd. Det kanske är det som behövs för att någon ska bli inspirerad att komma ut.
Jag skulle inte ha problem att ha med en vovve, om den har hyffsad kondis och är någorlunda snabb. Jag tror tempot på våra turer, maxpuls - drickapaus - maxpuls - snackpaus osv passar de flesta hundar.

Cykelkompis
Ingrid, om du inte är alltförmycket XC-svetto behöver jag en cykelkompis. Och vi bor nästan grannar.
-Själv är jag en tekniskt kunnig men i kondition halvbra cyklist. Jobbar 07-17 och all annan tid kan jag cyckla.

Cykelkompis
Ingrid L skrev:
-------------------------------------------------------
> Cyklar hellre tekniskt än snabbt. Ibland
> tar jag min hund med, extra kul om även du har
> en.
> Hör av dig!
> Hälsar Ingrid

Ren och skär lögn, du cyklar snabbt oxå. Jag blir livrädd av tanken på den dan du får en luft-fox att sätta i nosen, det kommer att går riktigt fort då!

Cykelkompis
Bang skrev:
> Någon som ska mot Västerhaninge i
> eftermiddag...
> Jag ligger gärna på rulle ;) från stan i så
> fall :)
>
> Utgår från Odengatan/Valhallavägen ca. 16.10
>
> /B

Får inte ihop sammanhanget. Varför skriva i en tråd som ingen skrivit i på 9 månader?

Cykelkompis
Jag tänkte dra iväg på en runda i morgon.
Dit: Västerhaninge - Stan - Bromma - Ekerö - Färingsö.
Hem: Färingsö - Ekerö - Bromma - Stan - Sickla - Hellas - Vendelsö - Västerhaninge.

Tänkte börja kanske vid 09.00 i från VH.
Första distanspasset för i år, så det kommer bli en mysig cykeldag i lagom tempo.

/B

Cykelkompis
bruse skrev:

>
> Får inte ihop sammanhanget. Varför skriva i en
> tråd som ingen skrivit i på 9 månader?

...eller varför skriva i en tråd där Ingrid efterlyser cykelkompisar för att cykla i Hellas med? Det är märkligt på så många nivåer.

Tillbaka
Topp