Cykelprylar på intersport?

patten

Aktiv medlem
Tänkte höra om det är någon som vet om det finns några cykelprylar på någon Intersportbutik i Göteborg?

Har fått ett presentkort på Intersport, så kan jag tänkte eventuellt förbruka detta på sånt man aldrig kan få för mycket av.

Nja, det är väl egentligen bara lite kläder, typ termounderställ eller strumpor, som du hittar där, som har nåt värde för cykling. Kanske har de hjälmar också.

Craftunderställ eller Haglöfskläder kanske. Annars finns inte mycket cykelrelaterat. SPDklossar har de iofs och spinningskor som ser riktigt fula ut enligt mig.

Ja spinningskorna hoppar jag helt klart över. Underställ kan man aldrig ha för många av, är ju skönt att vara varm på vintern, eller evighetshösten som vi har här i Göteborg.

på intersport i högsbo har jag sett både cykeltröjor och cykelbyxor. Fast det var under sommaren. Kanske finns det kvar? Jag har nämligen själv precis samma problem. Kanske jobbar vi på samma ställe? ;)

Nä jag har inte fått mitt presentkort från jobbet, jag fyller år en gång per år och det var vid detta tillfälle som jag fick kortet :)

Liten varning för överpriser på cykeldelar om det finns... såg nån stackare på k&s som köpt ett par pd505 för 500kr om jag inte minns helt fel (pd520 finns för typ 200kr på crc).

Ja sant, det är risk för överpris. Men nu har jag köpt ett underställ, alltid nått man kan ha när man trampar runt i skogen nu under vinterhalvåret. Kanske ska inviga det när jag senare inviger den nya ramen :)

PeterF skrev:
-------------------------------------------------------
> Liten varning för överpriser på cykeldelar om
> det finns... såg nån stackare på k&s som köpt
> ett par pd505 för 500kr om jag inte minns helt
> fel (pd520 finns för typ 200kr på crc).

hört talas om vad svenska inköpspriser ligger på? Nä, dåså.

rayy skrev:
> PeterF skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Liten varning för överpriser på cykeldelar
> om
> > det finns... såg nån stackare på k&s som
> köpt
> > ett par pd505 för 500kr om jag inte minns helt
> > fel (pd520 finns för typ 200kr på crc).
>
>
> hört talas om vad svenska inköpspriser ligger
> på? Nä, dåså.

Sant, men dumt att betala mer än vad man behöver även om det nu inte är bra för marknaden i Sverige. Men de flesta vill väl ändå köpa så billigt som möjligt utifrån sina egna tankar om service, närhet etc.

rayy skrev:
> hört talas om vad svenska inköpspriser ligger
> på? Nä, dåså.

?

Har inget att göra med svensk kontra utländsk butik att göra. PD520 finns på CC för 260kr. pd505 är några generationer äldre och därför verkligen INTE värda 500kr. Oavsett var du köper de. Det jag ville belysa var att Intersport inte har så stor koll och därför kan ha stora överpriser på gamla prylar.

Tillbaka
Topp