Cykelrygga för pendling - kräsen
Spännande att du upplever att det får plats mycket i den. Jag har lite svårt att bedömma vad som är lagom. Jag har en del ryggsäckar som används till annat, men formen kan ju påverka hur mycket man får i.Kollade orderbekräftelsemailet nu, och det säger i alla fall Barrage Cargo, så ifall jag inte fått fel vid beställningen ska det stämma. 18-22L kan säkert stämma, lät lite bara.
Den är rätt styv i sin konstruktion, så den säckar inte ihop opackad. Gott om remmar runt lastnätet som går att dra åt för att komprimera den också.
Ett oprovat tips: Restrap Commute hade nog legat bra till ifall jag var på jakt efter en ny ryggsäck, (strax efter Barrage Freight kanske) Har en uppsättning cykelväskor från dom som fungerat mycket bra.
![]()
Commute Backpack
Carry your things comfortably, whatever your load with Restrap's super functional backpack. Starting at 10 litres up to a whopping 35, pick the size for you and adjust using our compression system. Quick access zip pocket make easy work of keeping your things safe, whilst the internal laptop...eu.restrap.com
Restrap commute såg också fin ut. Jag blir dock inte riktigt klok på om den är vattentät eller inte. En som nämns är att tyget är vattentätt. Jag får dra ett mail till dem och fråga.