Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
emilh sa:Kolla upp Quoc Pham, Chrome Industries och Dzr.
Av de jag testat tycker jag Quoc Phams är överlägsna.
wutza sa:emilh sa:Kolla upp Quoc Pham, Chrome Industries och Dzr.
Tackar, hur fungerar de att gå i tex inomhus. Låter det mycket?
wutza sa:Efter googling förstod jag att Crack Brothers är ett liknade system som SPD.
Tack för svar
Crack Brothers har nog ett LSD system... skulle jag tro. ?wutza sa:Efter googling förstod jag att Crack Brothers är ett liknade system som SPD.
Tack för svar
Aliide sa:Cykelskor SKA inte vara skönare att gå i än att cykla i liksom, cykelskor ska inte vara särskilt sköna att gå i överhuvudtaget!
mikipedia_ sa:Vill du ha sneakers look så titta på Spez 2fo clip
wutza sa:mikipedia_ sa:Vill du ha sneakers look så titta på Spez 2fo clip
Är de skön att gå i och låter de någonting när man går?
Kneecap sa:Aliide sa:Cykelskor SKA inte vara skönare att gå i än att cykla i liksom, cykelskor ska inte vara särskilt sköna att gå i överhuvudtaget!
Till pendling så tycker jag att ett par ganska mjuka skor är rätt gött. Ligger ändå inte och maxtrycker watt till jobbet. Men till allt annat vill jag ha rejält hårda sulor.
Aliide sa:Kneecap sa:Aliide sa:Cykelskor SKA inte vara skönare att gå i än att cykla i liksom, cykelskor ska inte vara särskilt sköna att gå i överhuvudtaget!
Till pendling så tycker jag att ett par ganska mjuka skor är rätt gött. Ligger ändå inte och maxtrycker watt till jobbet. Men till allt annat vill jag ha rejält hårda sulor.
Beror väl helt på hur långt man har. Och vilka förhållanden som man måste anpassa farten till.
Vill oavsett ha en bekväm resa som inte tar ett år. Att kunna trampa effektivt anser jag vara a och o. Varför ska det vara skitobekvämt att cykla just till jobbet? Och man byter ju ändå skor när man kommer fram.
wutza sa:Men då får jag väl inte effekten av clips?
mikipedia_ sa:wutza sa:Men då får jag väl inte effekten av clips?
Menar du rundtramp?
Jag åker själv på dmr v12 med 8mm långa pins och 510freerider vxi, när jag har tagit kanske 20-30pedalvarv kan jag enbenstrampa med min kombo?
Givetvis äter detta skor och är inte lika efektivt som clips, men använder du verkligen rundtramp till och från jobbet? Spcielt om du inte vill byta skor, då borde du imte köra så hårt.
wutza sa:emilh sa:Kolla upp Quoc Pham, Chrome Industries och Dzr.
Tackar, hur fungerar de att gå i tex inomhus. Låter det mycket?
Klassiska sommar puppor !emmer sa:Vittoria 1976?
kais01 sa:wutza, det finns en del civila skor med spd därute. men ofta görs dom i batcher som säljs en tid för att sedan inte återkomma. tog en bild på några jag samlat på mig.
alla är ok att gå med, funkar tyst på golv och asfalt. på grus låter det lite.
tagits upp problem med mjuka sulor. i min värld gäller det vissa av paren, ex dzr, och i sidled mera än längsled. medför hjulbent belastning i knäna och smärtor på insidan. men det finns en enkel lösning: gör ett kilinlägg i t ex vikt papper och lägg in under yttre delen av trampdynan. funkar helt ok. man kan också lägga en taggbricka under yttre spd-skruven.
kais01 sa:tobiascyklar, dom bruna längst fram till höger är från hasus på taiwan. väldigt trevlig firma. om man frågar snällt kan dom också sy på beställning. jag valde bort lack. 140 usd md frakt om jag minns rätt