Cykeltjuvar fast i Malmö

Cykeltjuvar fast i Malmö
Mycket goda nyheter måste jag säga.
Och bara så att ni vet: "– Det rör sig om två normala män"

Hur ser onormala människor ut? Alla är indie inklusive de stora skivbolagen. Typ.

Cykeltjuvar fast i Malmö
Tror inte det är dom som säljer de stulna Monark cyklarna dock, de har inte bortslipade ramnummer. Men de kanske har börjat med det nu, det vet jag inte. Nåväl, det gör väll kanske inte så mycket i det stora hela men kul för dem som får tillbaks sina cyklar.

Och helt normala kan de väll inte vara om polisen stannar deras bil för att det har cyklar i den? Antagligen var det en nedhängd skrotbil "med saker hängande i backspegeln". Det finns allt för många sådana i Malmö.

Cykeltjuvar fast i Malmö
skaparn skrev:
-------------------------------------------------------

> Och bara så att ni vet: "– Det rör sig om två
> normala män"

Bra då är det ingen på Happy

Cykeltjuvar fast i Malmö
Pundarna har alltid levt på cykelstölder. Är lätt förtjänade pengar, speciellt under den varma årstiden. Inte underligt när cykelägarna knappt låser cyklarna.
Är precis lika med båtägarna. I dom båtklubbar jag är med i, är båtarna knappt låsta.
Sen har dom mage att bli förbannade.
Lever folk i en drömvärld ala Jehovas Vittnen.

Cykeltjuvar fast i Malmö
elanen låst eller inte låst verkar inte spela nån större roll när det gäller utombordare för 100k.
samt.. pundarna? hello fördommar..

Cykeltjuvar fast i Malmö
elanen skrev:
-------------------------------------------------------
> Pundarna har alltid levt på cykelstölder. Är
> lätt förtjänade pengar, speciellt under den
> varma årstiden. Inte underligt när cykelägarna
> knappt låser cyklarna.
> Är precis lika med båtägarna. I dom båtklubbar
> jag är med i, är båtarna knappt låsta.
> Sen har dom mage att bli förbannade.
> Lever folk i en drömvärld ala Jehovas Vittnen.

Märkligt när det blivit normaltillstånd att det är OK att sno något så länge det inte är låst. Föredrar drömvärlden.

Tillbaka
Topp