cykeltröja

cykeltröja
Svårt att köpa kläder över internet tycker jag. Man har ju inte en aning om hur den tröjan sitter. Men den var ju billig så kan ju vara värt att chansa. Ang. fickor tycker jag att det är kanska bra om de är uppdelade på 3 "fack" vilket dessa tröjor verkar vara. Tycker också det kan vara vettigt med en liten ficka med dragkedja där man kan ha värdesaker, typ nyckel, telefon och en "nödhundring".

cykeltröja
hehe ok.
Såg nu att bikebuster bara var storlek small så den föll ju tyvärr bort.
VO2 såg ju hyffsade ut... får kanske bli en sådan, ska kolla upp priserna på CRC först bara.

cykeltröja
Ett tips är att välja en tröja med lång dragkedja. Om det blir rejält varmt i uppförsbackarna är det skönt att kunna öppna tröjan ordentligt.

/mattias

cykeltröja
Varför inte kolla på Tyska e-bay? Jag köpte nya Gore kläder därifrån(jersey och bib inkl frakt) för bara 28,9 euro i går. Inte den smuttaste färgen(Blueberry/Stellar Blue) men i.a.f. Till det priset blir dom snugga!!!

"Allt som är gratis är gott"

cykeltröja
[ot] Mitt barnbarn Liam säger nämligen "mamosch kycklar", vilket betyder "morfar cyklar":D Ingen vet varifrån översättningen morfar-mamosch kommer ifrån.. [/ot]

cykeltröja
Hej!

1) Självklart skall man vara snygg när man cyklar! Om man ser litet häftig ut går det ännu bättre!
det är likadant i ridning!
2) VO2 tycker jag är liten i storleken också!
3) Till alla som tvekar inför "blöjor": Sluta genast med det (tvekandet) och införskaffa ett
par omgående!
4) Har idag sett helfräscha Astana-tröjor (och bibs!) på eBay - något för den modige/modiga!!! De
är ju faktiskt tillverkade av Craft, som gör jättebra kläder av hög kvalitet! Inte utan att jag
blev litet sugen, faktiskt! ;)

cykeltröja
Någon som har tips om cykeltröjor som klarar nedanstående krav:

- hellång dragkedja
- tre ryggfickor
- xxxl (ev xxl om storlekarna är stora)
- enfärgad, gärna röd (två färger är också ok, men inte hippiemönster eller psykedeliskt mönster etc)
- priset är inte så viktigt men under 1000:- SEK vore trevligt

Tips om märke, modell och inköpsställen emottages tacksamt.

/Fedde

Senast redigerad av en moderator:
Tillbaka
Topp