Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
UrTomas sa:Jimel sa:Har alla fått sin Volvo film utom jag?
Jag har inte fått den sen öppet spår. Och jag vill gärna ha den då jag hade min 4-åriga son med mig :)
HejPåDej sa:UrTomas sa:Jimel sa:Har alla fått sin Volvo film utom jag?
Jag har inte fått den sen öppet spår. Och jag vill gärna ha den då jag hade min 4-åriga son med mig :)
Jag har inte fått den, körde på fredag
inzani sa:Deus sa:Ja jag förstår inte varför inte fler kör med cyklocross, jag körde för första gången med min CX som jag klämt in 35mm däck på och tog mig runt på 3:46 och då är jag inte speciellt vältränad. Kanske prova helstel 29er nästa år, vi får se!
Såg en väldigt osnygg omkörning av en CX åkare på feta däck. Bröt sig mellan två st efter en 90 gradare där ena var tvungen vika av banan lite.
Måhända de var en gasglad happyit? :)
För övrigt första gången man trögar sig igenom vasan, å aldrig mer :D
3:30 blev resultatet på en 160mm fullgungare och en överviktig/otränad kropp. Godkänt i min värld! ?
inzani sa:Såg en väldigt osnygg omkörning av en CX åkare på feta däck. Bröt sig mellan två st efter en 90 gradare där ena var tvungen vika av banan lite.
Måhända de var en gasglad happyit? :)
För övrigt första gången man trögar sig igenom vasan, å aldrig mer :D
3:30 blev resultatet på en 160mm fullgungare och en överviktig/otränad kropp. Godkänt i min värld! ?
NickPick sa:Så antingen är man elit eller så är man motionär. Ja där ser man.
Tycker synd om alla som tävlar som motionärer :)
Manurhin2 sa:Dom slog i backen nån meter från där jag stod , verkar varit många happysar i startbacken .
M
Selast sa:Fast man ser begynnelsen, ungefär 1:30 in i filmen ser man hur killen i vit Void tröja försöker trycka sig förbi killen innanför sig. Det var dom som gick i backen. Killen i Void tröjan var väldigt upprörd efteråt men jag uppfattade inte vad han var arg på och skrek om. Möjligtvis kan det ha varit någon åskådare som kom lite väl långt ut då det var en liten uppfart just där det smällde. Stod några meter nedanför där det hände på andra sidan vägen. Vet någon om Voidkillen kom vidare? Han såg rätt uppskakad ut och hade slagit sig i knät vad jag kunde se.Zajko sa:Synd att kraschen inte kom med på film... Skandal att det ska behöva bli en krasch där
BLEKINGE BAD ASS sa:Danskjävlar....
iddqd sa:Vart hittar man officiell siffra på höjdmeter? Fick själv ihop 850nånting, men har sett både 2500 och runt 900 snåret på strava.
gerrardsdobbar sa:iddqd sa:Vart hittar man officiell siffra på höjdmeter? Fick själv ihop 850nånting, men har sett både 2500 och runt 900 snåret på strava.
Fick ihop 802.
NickPick sa:gerrardsdobbar sa:iddqd sa:Vart hittar man officiell siffra på höjdmeter? Fick själv ihop 850nånting, men har sett både 2500 och runt 900 snåret på strava.
Fick ihop 802.
763. 2500 är ju från typ en mobil.
Loppan_312 sa:NickPick sa:gerrardsdobbar sa:iddqd sa:Vart hittar man officiell siffra på höjdmeter? Fick själv ihop 850nånting, men har sett både 2500 och runt 900 snåret på strava.
Fick ihop 802.
763. 2500 är ju från typ en mobil.
2371m fick jag ihop och ja de va från min telefon.
Johan1978 sa:Någon som kört motionsklassen på något långlopp i år och även cyklade cykelvasan? Hur skiljer sig placeringen jämfört med långlopp? T.ex om du hamnar på plats 150 av 300 i långlopp X. Var hamnade du sedan i Cykelvasan?
Foxen sa:Ni som hittat er på Happys foton hur mycket skiljde mellan tiden ni fick i Oxberg och tiden när ni fotades. Har för första gången svårt att hitta mig själv :-p
grbstax sa:3.03 i sluttid på S-works Fast Trak 2.0 med 1.6bar fram och 1.7bar bak. 232watt i medelkraft, 74kg tung, 36t/10-42, radhus, audi kombi, två hundar och med ett bonusbarn på 15 bast... :-P
Frågor på det?
grbstax sa:3.03 i sluttid på S-works Fast Trak 2.0 med 1.6bar fram och 1.7bar bak. 232watt i medelkraft, 74kg tung, 36t/10-42, radhus, audi kombi, två hundar och med ett bonusbarn på 15 bast... :-P
Frågor på det?
Hur gör man för å öka snitteffekten 20%?grbstax sa:3.03 i sluttid på S-works Fast Trak 2.0 med 1.6bar fram och 1.7bar bak. 232watt i medelkraft, 74kg tung, 36t/10-42, radhus, audi kombi, två hundar och med ett bonusbarn på 15 bast... :-P
Frågor på det?
Frågor på det?
larason sa:Hur gör man för å öka snitteffekten 20%?
TPIV1976 sa:Cyckel vasan är överskattad bara tungt i början sen inget att pressa sig.tycker det fins andra lopp att lägga pengar på.en helg där uppe med allt är ca3500 spänn för min del är det nu slut kört
TPIV1976 sa:Cyckel vasan är överskattad bara tungt i början sen inget att pressa sig.tycker det fins andra lopp att lägga pengar på.en helg där uppe med allt är ca3500 spänn för min del är det nu slut kört