Eveningstar
Aktiv medlem
Cykelvasan 2016
Jag gjorde mitt hittills sämsta resultat tidsmässigt idag. Som man sår får man skörda. Måste skärpa till mig med träningen. :(
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Fast man ser begynnelsen, ungefär 1:30 in i filmen ser man hur killen i vit Void tröja försöker trycka sig förbi killen innanför sig. Det var dom som gick i backen. Killen i Void tröjan var väldigt upprörd efteråt men jag uppfattade inte vad han var arg på och skrek om. Möjligtvis kan det ha varit någon åskådare som kom lite väl långt ut då det var en liten uppfart just där det smällde. Stod några meter nedanför där det hände på andra sidan vägen. Vet någon om Voidkillen kom vidare? Han såg rätt uppskakad ut och hade slagit sig i knät vad jag kunde se.Zajko sa:Synd att kraschen inte kom med på film... Skandal att det ska behöva bli en krasch där
Inte jag heller!Jimel sa:Har alla fått sin Volvo film utom jag?
AAverdal sa:Inte jag heller!Jimel sa:Har alla fått sin Volvo film utom jag?
Moerro sa:Förbättrade min tid från i fjol med runda slängar 50 minuter men det kanske säger mer om fjolårstiden :) 03:51 rullade jag in på i år och är väldigt nöjd med det. Ett kvitto på att träningen i år har gett resultat och motivationen att träna vidare är på topp. Startade i grupp 32 så jag hade dålig draghjälp och det blev otroligt många omkörningar.
Mavve sa:Gött!
Förbättrade min tid med 1h17min... Har iofs inte kört sen 2012..
Startled 23 rullade in på 3.16.. Passerade ett gäng jag med :) körde på min cannondale slate, tyckte den funkade kanon på denna bana!
texastommi sa:AAverdal sa:Inte jag heller!Jimel sa:Har alla fått sin Volvo film utom jag?
Kolla skräpposten!
Rickard.v sa:På Tiderna ni skriver låter det som ni kör Elit tävling allihopa???
Ingen som körde över 4t ??
Jocke77 sa:Rickard.v sa:På Tiderna ni skriver låter det som ni kör Elit tävling allihopa???
Elit brukar anges som vinnaren + 10% så allt under 2:56h är elit. Resten är motionärer...mer eller mindre bra :-D
texastommi sa:AAverdal sa:Inte jag heller!Jimel sa:Har alla fått sin Volvo film utom jag?
Kolla skräpposten!
Rickard.v sa:Jocke77 sa:Rickard.v sa:På Tiderna ni skriver låter det som ni kör Elit tävling allihopa???
Elit brukar anges som vinnaren + 10% så allt under 2:56h är elit. Resten är motionärer...mer eller mindre bra :-D
Jaha är det så man ska tänka.
AAverdal sa:texastommi sa:AAverdal sa:Inte jag heller!Jimel sa:Har alla fått sin Volvo film utom jag?
Kolla skräpposten!
Inte där heller!
Inte hela världen.
Jimel sa:texastommi sa:AAverdal sa:Inte jag heller!Jimel sa:Har alla fått sin Volvo film utom jag?
Kolla skräpposten!
Har ingen skräppost.
Jocke77 sa:Rickard.v sa:Jocke77 sa:Rickard.v sa:På Tiderna ni skriver låter det som ni kör Elit tävling allihopa???
Jaha är det så man ska tänka.
Det är iaf den nivån man brukar ha som gräns i konditionsidrotter, sen finns det ju olika "elit", världs-, europa-, sverige-, distrikts-elit.
Selast sa:Fast man ser begynnelsen, ungefär 1:30 in i filmen ser man hur killen i vit Void tröja försöker trycka sig förbi killen innanför sig. Det var dom som gick i backen. Killen i Void tröjan var väldigt upprörd efteråt men jag uppfattade inte vad han var arg på och skrek om. Möjligtvis kan det ha varit någon åskådare som kom lite väl långt ut då det var en liten uppfart just där det smällde. Stod några meter nedanför där det hände på andra sidan vägen. Vet någon om Voidkillen kom vidare? Han såg rätt uppskakad ut och hade slagit sig i knät vad jag kunde se.Zajko sa:Synd att kraschen inte kom med på film... Skandal att det ska behöva bli en krasch där
Deus sa:Ja jag förstår inte varför inte fler kör med cyklocross, jag körde för första gången med min CX som jag klämt in 35mm däck på och tog mig runt på 3:46 och då är jag inte speciellt vältränad. Kanske prova helstel 29er nästa år, vi får se!
Agnanaurion sa:Det måste skilja mycket mellan det här spåret och det dom skidar på? Tänker närmast det ganska stora antal 90graderskurvor i korsningar vi hade.