Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Finns tyvärr inte i 27.5.Vittoria Peyote Race fram å bak.
Ops, missade det. Medn dubbla race king bra. OBS! Protection-variantenFinns tyvärr inte i 27.5.
Tack, lutar väldigt mycket åt det just nu efter att ha läst på mer och kollat video. Kanske inte lika svinsnabba som Race King i teorin, men andra fördelar verkar väga upp detta. Och skönt med 2.4 när det är så många timmar i sadeln.Dubnital rullar galet bra, är det klart bästa alternativet flr just cv av dom som varit på tal i tråden
Vilka fler har du testat då? För Ray/Ralph är naturligtvis ett alternativ.Viktigt att du känner dig trygg med däcken när det går fort också. Min bästa tid (2:55:XX) var med ray och Ralph 2,25.
Jag körde med Dubnital mycket förra säsongen. Hade raceking innan. mycket bra val. Till vasan skulle du kunnat ha Thunderburt också. även om de inte finns i 2,4 versionTack för alla kloka synpunkter!
Efter noggrant övervägande har jag till slut landat i att jag kommer köra på Dubnital 27.5x2.4. Varför?
- de verkar vara ungefär lika snabba som Rick, Thunderburt mm
- de verkar dock ha bättre grepp i stigningar, kurvor mm
- de finns i 2.4, vilket jag tror blir skönt under ett så pass långt lopp (eftersom de borde svälja småstötar/vibrationer bättre)
- de är väldigt LÄTTA vilket blir skönt i backarna uppför.
Hojta till om ni tycker jag resonerar tokigt! :-)
Tack för input. Hur upplever du Dubnital i förhållande till Race King? Bra eller dåliga förändringar som har gjorts?Jag körde med Dubnital mycket förra säsongen. Hade raceking innan. mycket bra val. Till vasan skulle du kunnat ha Thunderburt också. även om de inte finns i 2,4 version
Bra med 2,4 istället för 2,2. mitt framdäck fick problem i casingen att sturkturen kollapsa och den började wobbla lite. Men vet inte om jag skulle fått nytt på garanti då det var testdäck jag fått.Tack för input. Hur upplever du Dubnital i förhållande till Race King? Bra eller dåliga förändringar som har gjorts?
Funderade på dem, men de finns väl inte i 27.5?