Cykla 793 meter i bostadsområde under minuten?

• Trådstartare Trådstartare Deleted member 80810
  • Start datum Start datum
TrollFace.0.jpg

Vi är två 17 åriga killar som sen länge tillbaka cyklat tillsammans i vårt område i Viksjö. Redan under högstadiet cyklade vi från vår skola och hem dagligen och gjorde det alltid i hög fart.

Men med åren har det blivit mer och mer en grej att vi vill klara sträckan under minuten. Det är alltså en cykelbana som går bland bostadsområden och skolor på 793 meter med 9 kurvor. Tror ni det är möjligt att cykla sträckan på 1 minut?

Här kan ni se hela varvet:
kul med er ungdomliga energi, men med all rätta har ni mött visst motstånd när det gäller platsen för att rejsa.

men varför detta fjanteri med trådtiteln?

Du missförstår.

Jag har ingen förståelse alls. Det hela är så dumt att jag försöker övertyga mig själv om att det är en trollning, men att filmklippen på youtube är upplagda så långt i förväg gör mig orolig att det är på riktigt.
Hahhahaha, herre gud va folk överdriver. Det kryllar av surgubbar här asså haha

Hahhahaha, herre gud va folk överdriver. Det kryllar av surgubbar här asså haha
Det finns definitivt surgubbar här. Det finns det på vägar och cykelbanor också. Det finns även andra människor av annan ålder och kön som kanske inte är lika entusiastiska till rekordförsöket som ni är. Så, om ni inte tänkt sitta i källare och träna stenhårt för ett enstaka och väl övervakat rekordförsök, så kommer era försök mest troligt att leda till dålig stämning i grannskapet. Ett välvilligt tips: undvik att skapa dålig stämning i grannskapet.

Förstår om du inte lyssnar på gubbar på internet men eftersom du är 17 gissar jag att du bor hemma hos förälder/föräldrar. Vilken input har du fått från dem när du presenterat idén?

Det finns definitivt surgubbar här. Det finns det på vägar och cykelbanor också. Det finns även andra människor av annan ålder och kön som kanske inte är lika entusiastiska till rekordförsöket som ni är. Så, om ni inte tänkt sitta i källare och träna stenhårt för ett enstaka och väl övervakat rekordförsök, så kommer era försök mest troligt att leda till dålig stämning i grannskapet. Ett välvilligt tips: undvik att skapa dålig stämning i grannskapet.
Hahhahahah

Förstår om du inte lyssnar på gubbar på internet men eftersom du är 17 gissar jag att du bor hemma hos förälder/föräldrar. Vilken input har du fått från dem när du presenterat idén?
Dom tycker det är kul att vi vill cykla och träna istället för att köra runt med moppar o dricka o hålla på.

Vilka djävla gammla surgubbar det är här !
Jag blir alldeles varm i kroppen av unga killar som vill cykla fort som jag när jag var ung istl för mina ynglar som inte vill gå ut ens . Lyckans föräldrar till dessa kids .

Dom tycker det är kul att vi vill cykla och träna istället för att köra runt med moppar o dricka o hålla på.
Det tycker nog alla här med.
Men vad tycker de om idén att blåsa i över 50km/h dessa 793 m mitt i bostadsområdet?
Åk ner till Bruket och kör några varv på xc banan i stället.

Jag blir alldeles varm i kroppen av unga killar som vill cykla fort som jag när jag var ung istl för mina ynglar som inte vill gå ut ens . Lyckans föräldrar till dessa kids .
Haha, tack mannen!

Nej, det hade jag inte, varför är min ensak, men om du har något att säga mig som handlar om tråden så kan det hållas i tråden.
Och jag står vid min åsikt att det är en dålig idé att rejsa i bostadsområden.

Bilagor

• Screenshot_20220410-101149.png
    Screenshot_20220410-101149.png
    76.6 KB · Besök: 116
Nej, det hade jag inte, varför är min ensak, men om du har något att säga mig som handlar om tråden så kan det hållas i tråden.
Och jag står vid min åsikt att det är en dålig idé att rejsa i bostadsområden.
Jag tycker ni måste släppa kontrollen lite. Slappna av. Men om ni vill så är ni varmt välkomna o rapportera mig eller bara lämna tråden. Herre gud, vuxna människor

De flesta här tycker nog det är bra att grabbarna vill vara ute och cykla. Det är det olämpliga valet av ”bana” folk har synpunkter på.

Om du har missat det så är marr moderator/forumvärd. Det är till honom ev rapporter går.
Det vet jag mycket väl o det är därför han själv kan välja att bara ta bort mig från forumet. Ni kommer aldrig ändra vad vi tycker om detta, cykling i hög fart på denna banan är livet

Men ta bort mig då! Varför ska du klaga, ta bort mig istället. Herre min hahah
Om du inte tycker om att skriva här kan du ju logga ut och sedan aldrig logga in igen. Verkar enklare än att hålla på och skriva så mkt skit att du till slut blir utslängd. Förmodligen får du en avstängning först om du inte går på med det riktigt grova artilleriet direkt.

Om du inte tycker om att skriva här kan du ju logga ut och sedan aldrig logga in igen. Verkar enklare än att hålla på och skriva så mkt skit att du till slut blir utslängd. Förmodligen får du en avstängning först om du inte går på med det riktigt grova artilleriet direkt.
Hahahah, vi startade ju denna tråden för o för o få tips angående cyklingen vilket vi fått så det är därför jag är kvar. Jag är själklart inte här för o tjafsa med en massa gnällgubbar.

Tillbaka
Topp