Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Gammgubben ger sig inte haha
Möter du en stolle har du mött din stolle för dagen. Är alla du möter stollar är du stollen.Gammgubben ger sig inte haha
kul med er ungdomliga energi, men med all rätta har ni mött visst motstånd när det gäller platsen för att rejsa.Vi är två 17 åriga killar som sen länge tillbaka cyklat tillsammans i vårt område i Viksjö. Redan under högstadiet cyklade vi från vår skola och hem dagligen och gjorde det alltid i hög fart.
Men med åren har det blivit mer och mer en grej att vi vill klara sträckan under minuten. Det är alltså en cykelbana som går bland bostadsområden och skolor på 793 meter med 9 kurvor. Tror ni det är möjligt att cykla sträckan på 1 minut?
Här kan ni se hela varvet:
Fan gaggar du om?Möter du en stolle har du mött din stolle för dagen. Är alla du möter stollar är du stollen.
Va, vad pratar du om?ja nu var titeln plötsligt tillbaka.
stolligt värre;)
Äntligen nån som förstår mig hah
Hahhahaha, herre gud va folk överdriver. Det kryllar av surgubbar här asså hahaDu missförstår.
Jag har ingen förståelse alls. Det hela är så dumt att jag försöker övertyga mig själv om att det är en trollning, men att filmklippen på youtube är upplagda så långt i förväg gör mig orolig att det är på riktigt.
Det finns definitivt surgubbar här. Det finns det på vägar och cykelbanor också. Det finns även andra människor av annan ålder och kön som kanske inte är lika entusiastiska till rekordförsöket som ni är. Så, om ni inte tänkt sitta i källare och träna stenhårt för ett enstaka och väl övervakat rekordförsök, så kommer era försök mest troligt att leda till dålig stämning i grannskapet. Ett välvilligt tips: undvik att skapa dålig stämning i grannskapet.Hahhahaha, herre gud va folk överdriver. Det kryllar av surgubbar här asså haha
Vilken legend du är!Äh, kötta! Lama tonåringar som knappt orkar cykla. Släpp Ps-controllern och kom in i matchen!
HahhahahahDet finns definitivt surgubbar här. Det finns det på vägar och cykelbanor också. Det finns även andra människor av annan ålder och kön som kanske inte är lika entusiastiska till rekordförsöket som ni är. Så, om ni inte tänkt sitta i källare och träna stenhårt för ett enstaka och väl övervakat rekordförsök, så kommer era försök mest troligt att leda till dålig stämning i grannskapet. Ett välvilligt tips: undvik att skapa dålig stämning i grannskapet.
Har du ett liv?Nu glömde du ett "a" i mitten igen..
Dom tycker det är kul att vi vill cykla och träna istället för att köra runt med moppar o dricka o hålla på.Förstår om du inte lyssnar på gubbar på internet men eftersom du är 17 gissar jag att du bor hemma hos förälder/föräldrar. Vilken input har du fått från dem när du presenterat idén?
Nu glömde du ett "a" igen..Hahhahahah
Tack för tipset!Ett tips om man ni ska träna cykling är att förlägga denna träning till andra ställen än bostadsområden.
En likartad sträcka längdmässigt, inte så långt ifrån där du bor, som bör vara klart mindre problematisk säkerhetsmässigt.
Visa bilaga 549040
Det tycker nog alla här med.Dom tycker det är kul att vi vill cykla och träna istället för att köra runt med moppar o dricka o hålla på.
Haha, tack mannen!Vilka djävla gammla surgubbar det är här !
Jag blir alldeles varm i kroppen av unga killar som vill cykla fort som jag när jag var ung istl för mina ynglar som inte vill gå ut ens . Lyckans föräldrar till dessa kids .
Ytterligare en surgubbe hahDet tycker nog alla här med.
Men vad tycker de om idén att blåsa i över 50km/h dessa 793 m mitt i bostadsområdet?
Åk ner till Bruket och kör några varv på xc banan i stället.
Kan du sluta vara otrevlig?Ytterligare en surgubbe hah
@Viktor Svedberg vad är det där trams?Nej, det hade jag inte, varför är min ensak, men om du har något att säga mig som handlar om tråden så kan det hållas i tråden.
Och jag står vid min åsikt att det är en dålig idé att rejsa i bostadsområden.
Hahhaha, men rapportera mig då då! Jag tycker ni måste släppa kontrollen lite. Slappna av. Men om ni vill så är ni varmt välkomna o rapportera mig eller bara lämna tråden. Herre gud, vuxna människor@Viktor Svedberg vad är det där trams?
Jag tycker ni måste släppa kontrollen lite. Slappna av. Men om ni vill så är ni varmt välkomna o rapportera mig eller bara lämna tråden. Herre gud, vuxna människorNej, det hade jag inte, varför är min ensak, men om du har något att säga mig som handlar om tråden så kan det hållas i tråden.
Och jag står vid min åsikt att det är en dålig idé att rejsa i bostadsområden.
Det är ju du som skickar pm till folk istället för att hålla dig i tråden.Hahhaha, men rapportera mig då då! Jag tycker ni måste släppa kontrollen lite. Slappna av. Men om ni vill så är ni varmt välkomna o rapportera mig eller bara lämna tråden. Herre gud, vuxna människor
Men herre min skapare, nu måste ni ju slappna av lite. Ni måste ju kunna ta ett skämt hahah. Varför är ni äns kvar i trådenKan du sluta vara otrevlig?
Om du har missat det så är marr moderator/forumvärd. Det är till honom ev rapporter går.Men herre min skapare, nu måste ni ju slappna av lite. Ni måste ju kunna ta ett skämt hahah. Varför är ni äns kvar i tråden
De flesta här tycker nog det är bra att grabbarna vill vara ute och cykla. Det är det olämpliga valet av ”bana” folk har synpunkter på.Vilka djävla gammla surgubbar det är här !
Jag blir alldeles varm i kroppen av unga killar som vill cykla fort som jag när jag var ung istl för mina ynglar som inte vill gå ut ens . Lyckans föräldrar till dessa kids .
Helt korrekt, vuxna människor. Geddit?Hahhaha, men rapportera mig då då! Jag tycker ni måste släppa kontrollen lite. Slappna av. Men om ni vill så är ni varmt välkomna o rapportera mig eller bara lämna tråden. Herre gud, vuxna människor
Det vet jag mycket väl o det är därför han själv kan välja att bara ta bort mig från forumet. Ni kommer aldrig ändra vad vi tycker om detta, cykling i hög fart på denna banan är livetOm du har missat det så är marr moderator/forumvärd. Det är till honom ev rapporter går.
Men ta bort mig då! Varför ska du klaga, ta bort mig istället. Herre min hahahDet är ju du som skickar pm till folk istället för att hålla dig i tråden.
Om du inte tycker om att skriva här kan du ju logga ut och sedan aldrig logga in igen. Verkar enklare än att hålla på och skriva så mkt skit att du till slut blir utslängd. Förmodligen får du en avstängning först om du inte går på med det riktigt grova artilleriet direkt.Men ta bort mig då! Varför ska du klaga, ta bort mig istället. Herre min hahah
Du har redan bett om att få ditt konto borttaget. Det är på gångMen ta bort mig då! Varför ska du klaga, ta bort mig istället. Herre min hahah
Hahahah, vi startade ju denna tråden för o för o få tips angående cyklingen vilket vi fått så det är därför jag är kvar. Jag är själklart inte här för o tjafsa med en massa gnällgubbar.Om du inte tycker om att skriva här kan du ju logga ut och sedan aldrig logga in igen. Verkar enklare än att hålla på och skriva så mkt skit att du till slut blir utslängd. Förmodligen får du en avstängning först om du inte går på med det riktigt grova artilleriet direkt.
Det är ju bara o ta bort mig o hela trådenDu har redan bett om att få ditt konto borttaget. Det är på gång