Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Skogling sa:Ja akta er för att hyra. Värsta skräpet på Free Motion!
Skogling sa:Ja akta er för att hyra. Värsta skräpet på Free Motion!
Manurhin2 sa:Om du inte har tänkt att lämna cykeln på gc så har du hittat jäv ...t billig cykelfrakt .
400 enkel tar Norwegian .
M
Jenny W sa:Manurhin2 sa:Om du inte har tänkt att lämna cykeln på gc så har du hittat jäv ...t billig cykelfrakt .
M
Ja, jag ringde Ving och de bekräftade 350kr ToR för cykelväskan. Visserligen var det en dansk som svarade så man vet ju aldrig ;)
emilh sa:Jenny W sa:Manurhin2 sa:Om du inte har tänkt att lämna cykeln på gc så har du hittat jäv ...t billig cykelfrakt .
M
Ja, jag ringde Ving och de bekräftade 350kr ToR för cykelväskan. Visserligen var det en dansk som svarade så man vet ju aldrig ;)
Vi fick betala 350:- per riktning och cykel, dock Tui och fortfarande billigare än hyrcyklar.
Som bonus får man cykla med både wattmätare och tub-ångest - som det ska vara!
Hasse#7 sa:Kan nästan lova att det kommer kosta 700kr med Ving. Kolla att du verkligen har specialbagage i bägge riktningar. Sen tillkommer ju eventuell förlorad fight med puckad busschaufför eller kostnad för stor taxi separat.[/
+1
Åkte med ving för ett par månader sedan och då kostade det 700kr. Plus lite extra för taxi som sagts då Ving inte kan garantera att väskan får plats på transferbussen.
Jenny W sa:Hm. Ok. Får ta med det i beräkningarna då. Allt under 1000 kr blir bonus :)
GoranS sa:Själv tar jag roddbåten och ror ner till Kanarieholmarna när jag ska dit. Sen tältar jag på stranden och livnär mig på fisk och sen ror jag hem. För att undvika att förlora pengar brukar jag spänna en lina efter rodbåten och ta något fraktfartyg på släp s.a. de slipper använda motorerna. Brukar ge en skaplig extrainkomst.
Skogling sa:VOTT var ingen lek. I 25°, otränad och påtok för mätt "tog sig" farbrorn nätt och jämt igenom.
Manurhin2 sa:Snyggt Skoglig.
Vart är andra bilden tagen ?
Ser ut som här hemma på gatan , not .
M
Skogling sa:Nu är det slut...
Manurhin2 sa:Skogling sa:Nu är det slut...
Tack
Nu stänger vi tråden till nästa vinter .
Hasse#7 sa:Manurhin2 sa:Skogling sa:Nu är det slut...
Tack
Nu stänger vi tråden till nästa vinter .
Då behöver jag inte skriva något alls om mina två veckor där som börjar snart. :)
GoranS sa:Hade jag bil skulle jag dra upp till nordostliga/norra delen och köra lite där. Helt annan vegetation än på sydsidan. Motorvägen upp borde det inte ta så lång stund.
42Hz sa:Stoppa TERRORN!
GoranS sa:Hade jag bil skulle jag dra upp till nordostliga/norra delen och köra lite där. Helt annan vegetation än på sydsidan. Motorvägen upp borde det inte ta så lång stund.