EkenlowZ;
Jag har ingen aning om hur Superfettot mår nu.
Men jag fick min vänsterfot stelopererad för, 19 år sedan efter 2 års misslyckanden med att få mitt öppna benbrott och följande "benröta" att läka och ge nån som helst stabilitet i fotleden. Efter ett antal operationer hade dessutom benet blivit ca 2 cm för kort så foten blev fäst lite nedåtvinklad så att jag skulle nå ner till marken med tårna åtminstone, oftast har jag iläggssula eller uppbyggd sko. undantaget är klätterskor och lvg-cykel-skor.
Jag cyklade under hela läke/sjukskrivningstiden (drygt 2 år) och det var bättre än antibiotika för infektionsläkning och mitt bästa kondisuppehållande verktyg.
Efteråt gav jag mig även raskt tillbaks till att klättra klippa och berg så mycket jag hann, inkluderande telemarksåkning, fjällturer på skidor och vandringar i bergen (det måste man ju för att komma åt dem!).
Foten gjorde ofta ont som fan på eftermiddagarna och kvällen men brukade hämta sig till dan efter.
Efter ca 10 år så hämtade den sig inte så bra till dan efter så sen dess får jag ta det lite mer "varannan dag"...
Men foten och jag klarar fortfarande heldagar på klippa, is, telisar, Järvsö, vättern.
Så livet är inte över för dig :)